Opgelost door T-Mobile Mobiel: Ongevraagd Verlenging aboonement van goedkoop naar duur

paternottefen

abonnement is van 25 euro p/m ineens naar 67 euro gezet . Al 2 maanden voor dat ik het merkte. Klantenservice zei dat zij niet per brief of email melden dat het abonnemnt verloopt. Moest snel beslissen wat te doen voordat ik weer zo dure maandlast erbij zou krijgen. Is nu 25 euro p/m voor 1 jaar maar moet t zelf in de gaten houden! Na post op twitter kreeg k 15 euro compensatie, maar voel me toch belazerd!

in plaats van de 15 euro ' coulance' Terug betaling de meerkosten waar ik niet om gevraagd heb . Zijnde 84 euro, dit bedrag is 2x 67= 134-50 = 84
50 euro zijn de ' gewone' maandlasten. En anders stopzetten van het nieuwe jaarcontract, zodat ik over kan stappen naar een goedkoper abonnement

T-Mobile
    Beste mevrouw Paternotte,Vandaag hebben we uw klacht per e-mail beantwoord.
    Zou u zo vriendelijk willen zijn om uw klacht op Klachtenkompas af te sluiten? Met vriendelijke groet,
    T-Mobile Klantenservice
    paternottefen
    Na melding via klachtencompas kwam T mobile direct in actie en zette alles weer terug naar vorige abonnement en teruggave van ongevraagd teveel maandtarief .
    paternottefen
    reeds gemeld. is goed afgehandeld door Tmobile

paternottefen

Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?