Klacht T-Mobile Mobiel: Ongevraagde betaalde SMS-diensten van 3555 CMTELECOM-300 EN 3190 NETSIZE-300. Hier is nooit toestemming voor gegeven.

HMH

Sedert enige weken verschijnen er op onze T-mobile facturen SMS-bedragen ad € 2,48 ex. BTW van SMS-6677-CMTelecom-300.
Hier is geen toestemming voor gegeven noch is hier om gevraagd. We willen dat T-mobile deze klacht zo snel als mogelijk afhandelt en de verschuldigde bedragen terugstort.
We hebben inmiddels contact opgenomen met T-mobile en wachten op een oplossing.

T-mobile dient dit misbruik stop te zetten en de ten onrechte in rekening gebrachte kosten ad € 2,48 per SMS exclusief BTW zo snel als mogelijk terug te betalen.

T-Mobile
    Geachte heer Horstmanshoff,

Op 24 November 2015 hebben wij het onderzoeksformulier naar u toegestuurd. Indien u deze ingevuld naar ons terug stuurt, zullen wij een onderzoek voor u opstarten.

Tevens hebben wij een blokkade geplaatst voor SMS-diensten. U zult geen betaalde SMS berichten meer ontvangen. Zou u zo vriendelijk willen zijn om uw klacht te sluiten?

T-Mobile Klantenservice

Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?