Klacht T-Mobile Mobiel: ongevraagde sms

Klachtnummer
# 137169
Gebruiker
fb_heuvel
Datum
2 reacties

Details

De klacht

In de afgelopen twee maanden €128,96 aan sms-jes ontvangen zonder dat ik dit in de gaten had.
Gelukkig heeft mijn schoondochter dit ontdekt.

De oplossing

Ik wil mijn geld terug van deze brutale sms service.

2 reacties

  1. Auteur
    T-Mobile
    Datum
    Geachte mevrouw Heuvel,
    Wij hebben uw klacht in behandeling genomen. Wij zullen op korte termijn contact met u opnemen.
    Met vriendelijke groet,
    T-Mobile Klantenservice
  2. Auteur
    T-Mobile
    Datum
    Geachte mevrouw Heuvel,

    Wij hebben u gebeld maar helaas niet kunnen bereiken.Wij hebben op 17 November 2015 een blokkade is geplaatst voor SMS-diensten. Vanaf dat moment zult u geen betaalde SMS berichten meer ontvangen. Om te onderzoeken of de bedragen onrechtmatig zijn afgeschreven, hebben wij het onderzoeksformulier naar u toegestuurd. Indien u deze ingevuld naar ons terug stuurt, zullen wij een onderzoek voor u opstarten. Zou u zo vriendelijk willen zijn om uw klacht te sluiten?
    Met vriendelijke groet,
    T-Mobile Klantenservice

Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen