Opgelost door T-Mobile Mobiel: ongevraagde smsdienst 5555 Telefuture-300

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 126376
Gebruiker
Kees
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Ik ben al een paar weken in de weer met T mobile over deze sms dienst.
Een maal per week werd om rond 2300 uur telkens 4 x 2,48 afgeschreven.
Ik ontvang verder niks en stuur ook nooit iets naar die 5555. Ik kan er niet achter komen wie of wat 5555 is. Boeven, bedriegers en dieven, dat weet ik wel.
Wat mij zeer ernstig irriteert is dat de dames aan de telefoon of chat dienst voortdurend mij beschuldigen van : eigen schuld. Hebben wij niks mee te maken.
Dat vind ik onacceptabel. Ik ben een man van 78 en wens zo niet benaderd te worden. Ik heb nooit die dienst aangegaan, stuur niks en ontvang ook niks van 5555.
Nu is er een GEDRAGSCODE SMS DIENSTVERLENING. Hierin staat dat als er op de factuur bedragen worden opgevoerd voor sms diensten die u onjuist acht en dus betwist, u deze betalingen mag opschorten. Ook mag de provider u niet afsluiten zolang er geen uitspraak over deze bedragen is.
Mijn klacht loopt vanaf 18 augustus. Tot op heden niks gehoord. 5555 wel geblokkeerd.

De oplossing

Terugstorten teveel betaalde en vooral excuses voor de onhebbelijke behandeling aan de telefoon.
Ik ben al jaren klant, maar dat wordt op deze manier erg moeilijk.
Ook afhandeling binnen de afgesproken tijd, nl 14 dagen. Deze tijd is verstreken.

4 reacties

  1. Auteur
    Kees
    Datum
    Ik al langer in de clinch met T mobile. Behandeling zeer onhebbelijk.
    Ik erger mij verschrikkelijk aan de dames aan de telefoon of chatdienst.
    De waarheid is, denk ik, dat T mobile provisie opstrijkt van die Telefuture en 5555 en andere codes.
    Daarom, denk ik, schuiven ze alle verantwoordelijkheid naar ons, klanten.
    Maar..... u kunt teveel gefactureerde bedragen laten terugstorten
    Smsdiensten kunt u uitzetten of blokkeren via www.payinfo.nl. T mobile is verplicht u daarbij te helpen.
  2. Auteur
    T-Mobile
    Datum
    Beste mevrouw/meneer, Wij hebben uw klacht in behandeling genomen. Wij zullen op korte termijn contact met u opnemen.
  3. Auteur
    T-Mobile
    Datum
    Wij zijn telefonisch tot een oplossing gekomen. Zou u zo vriendelijk willen zijn om uw klacht te sluiten? Met vriendelijke groet, T-Mobile
  4. Auteur
    Kees
    Datum
    ik ben vandaag twee keer gebeld.
    Ik krijg het gestolen bedrag ad 87 euro teruggestort.
    Na alle problemen nu netjes afgehandeld ( Maar heb het geld nog niet terug, maar dat vertrouw ik wel)
    Blijf ik zitten met de vraag: Wat of wie is 5555 ????
    Daar kom je niet achter. Rond 2300 uur op vrijdag slaan ze toe: 4 x 2,48. Volgens mij criminelen. En dat maanden lang.
    Maar goed, T mobile heeft ALLE smsdiensten geblokkeerd. Dat kan ik iedereen aanbevelen. Scheelt een hoop stress.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Kees
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen