Opgelost door T-Mobile Mobiel: Ongewenst afgeschreven verbruikskosten sms-diensten

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 130315
Gebruiker
Jansen
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Op de verbruikskosten van september (loopt nu nog) zie ik tot mijn verbazing dat er 7 x een bedrag van € 2,48 wordt toegekend aan sms dienst 5599-NETSize-300.
Dit is een sms dienst waar ik niets mee van doen wil hebben.
het kan zijn dat ik per ongeluk iets geactiveerd heb.
Dat was niet de bedoeling, het zou om een prijs gaan???????
Maar volgens mij stond nergens dat je daarvoor moet betalen.

De oplossing

Graag het bedrag van €17,36 terug betalen.

3 reacties

  1. Auteur
    T-Mobile
    Datum
    Geachte heer Jansen,

    Naar aanleiding van ons telefonisch onderhoud van vandaag hebben wij u een
    e-mailbericht gestuurd. Aan dit e-mailbericht hebben wij het onderzoekformulier
    sms-diensten toegevoegd. Graag ontvangen wij het onderzoekformulier getekend retour zodat wij uw klacht verder kunnen afhandelen. Alvast bedankt voor uw medewerking.

    Met vriendelijke groet,

    T-Mobile Klantenservice
  2. Auteur
    T-Mobile
    Datum
    Geachte heer Jansen,

    Naar aanleiding van uw klacht hebben wij uw klacht opgelost en u per brief geïnformeerd. Wij gaan er vanuit dat uw klacht opgelost is. Zou u zo vriendelijk willen zijn om uw melding op Klachtenkompas af te sluiten?

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice T-Mobile
  3. Auteur
    Jansen
    Datum
    Ben prima behandeld

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Jansen
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen