Opgelost door T-Mobile Mobiel: Ongewenst sms jes

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 101332
Gebruiker
Klerks
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Ontving van SMSgc.nl (3555) een aantal smsjes. 2,48 per stuk, totaal nu 39,68.
Deze worden bij mij in rekening gebracht. Vind ik uiteraard volkomen onterecht.

De oplossing

Wil dat dit teruggedraaid wordt, zodat ik ze niet hoef te betalen.

4 reacties

  1. Auteur
    T-Mobile
    Datum
    Beste meneer Klerks, Wij hebben uw klacht in behandeling genomen. Wij zullen op korte termijn contact met u opnemen. Met vriendelijke groet,
    Klantenservice T-Mobile
  2. Auteur
    Klerks
    Datum
    Heb aanvraag ingediend bij T Mobile en onderstaande reactie ontvangen:
    Je hebt een aanvraag ingediend om een onderzoek op te starten naar de kosten van mobiele diensten op je factuur. T-Mobile heeft deze aanvraag in goede orde ontvangen.Wij hebben twee weken nodig voor ons onderzoek, daarna nemen wij schriftelijk of telefonisch contact met je op over de uitkomst.
  3. Auteur
    Klerks
    Datum
    Vandaag teruggebeld door T-Mobile. Hebben klacht afgedaan en zullen de in rekening gebrachte kosten terugstorten. Dus prima opgelost!
  4. Auteur
    Klerks
    Datum
    Zoals reeds boven vermeld ben ik erg tevreden met de oplossing.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Klerks
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen