Klacht T-Mobile Mobiel: Ongewenst SMS

Klachtnummer
# 145284
Gebruiker
3klontjes
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Vandaag een berichtje van smsgc dat ik al een tijdje gebruik maak van deze sms dienst. Daar is mij niets van bekend!! De kosten zijn intussen opgelopen tot 50 euro. Onbegrijpelijk. Dit moet meteen stoppen, bovendien neem ik aan dat ik dat bedrag niet hoeft te betalen.

De oplossing

Boven heb ik al aangegeven, dat ik van het zgn. contact afwil en dat het bovenstaande bedrag niet wordt geincasseerd!

1 reactie

  1. Auteur
    T-Mobile
    Datum
    Geachte mevrouw/heer Plette

    Wij willen uw klacht graag in behandeling nemen, maar hebben daarvoor aanvullende gegevens nodig. Wilt u in uw profiel uw klantgegevens, zoals uw mobiele telefoonnummer of klantnummer vermelden?

    Aangezien dit een openbaar forum is, raden wij u af om deze gegevens in een reactie te plaatsen.

    Met vriendelijke groeten,

    T-Mobile Klantenservice

Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen