Klacht T-Mobile Mobiel: Ongewenste dure smsjes van 8050 Telefuture-300

Klachtnummer
# 152362
Gebruiker
acbouwmans
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Hallo,
Er worden belachelijke bedragen voor SMS berichten afgeschreven door 8050 Telefuture-300, dit moet direct gestopt worden .
Kunt u dit stop zetten of mij vertellen hoe ik dit direct kan stoppen en eventueel mijn geld terug krijgen.

M.vr.gr.
Arnold Bouwmans
0621139915 (svp niet bellen ivm doofheid)
email: acbouwmans@chello.nl
van Roekelweg 33
7335HC Apeldoorn

De oplossing

Stop zetten en hopelijk mijn geld terug.

1 reactie

  1. Auteur
    T-Mobile
    Datum
    Beste meneer Bouwmans,

    Hartelijk dank voor uw melding op www.klachtkompas.nl. Volgens onze gegevens is uw telefoonnummer aangemeld voor smsdienst 4239. Dit betreft geen dienst van T-Mobile. Wij helpen u graag verder met een onderzoek naar deze dienst, u dient hier echter akkoord voor te geven. U kunt akkoord geven door uw gegevens via de volgende link in te vullen: https://www.t-mobile.nl/my/onderzoekfactuur.

    Tot slot heeft T-Mobile uw telefoonnummer afgemeld voor deze smsdienst door een blokkade te plaatsen. Zolang de blokkade op uw telefoonnummer actief blijft zult u geen kosten meer krijgen voor smsdiensten. Mocht u de blokkade willen verwijderen, kunt u dit via uw persoonlijk My T-Mobile of kunt u contact opnemen met onze klantenservice via 06 2400 1200.

    Wij gaan ervan uit u voldoende geïnformeerd te hebben. Zou u zo vriendelijk willen zijn om uw melding op www.klachtkompas.nl willen sluiten. Wanneer T-Mobile uw akkoord heeft ontvangen, zal er een onderzoek opgestart worden naar de aanmelding van deze dienst.

    Met vriendelijke groet,

    T-Mobile Klantenservice

Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen