Klacht T-Mobile Mobiel: Ongewenste dure smsjes van 8050 Telefuture-300

acbouwmans

Hallo,
Er worden belachelijke bedragen voor SMS berichten afgeschreven door 8050 Telefuture-300, dit moet direct gestopt worden .
Kunt u dit stop zetten of mij vertellen hoe ik dit direct kan stoppen en eventueel mijn geld terug krijgen.

M.vr.gr.
Arnold Bouwmans
0621139915 (svp niet bellen ivm doofheid)
email: acbouwmans@chello.nl
van Roekelweg 33
7335HC Apeldoorn

Stop zetten en hopelijk mijn geld terug.

T-Mobile
    Beste meneer Bouwmans,

Hartelijk dank voor uw melding op www.klachtkompas.nl. Volgens onze gegevens is uw telefoonnummer aangemeld voor smsdienst 4239. Dit betreft geen dienst van T-Mobile. Wij helpen u graag verder met een onderzoek naar deze dienst, u dient hier echter akkoord voor te geven. U kunt akkoord geven door uw gegevens via de volgende link in te vullen: https://www.t-mobile.nl/my/onderzoekfactuur.

Tot slot heeft T-Mobile uw telefoonnummer afgemeld voor deze smsdienst door een blokkade te plaatsen. Zolang de blokkade op uw telefoonnummer actief blijft zult u geen kosten meer krijgen voor smsdiensten. Mocht u de blokkade willen verwijderen, kunt u dit via uw persoonlijk My T-Mobile of kunt u contact opnemen met onze klantenservice via 06 2400 1200.

Wij gaan ervan uit u voldoende geïnformeerd te hebben. Zou u zo vriendelijk willen zijn om uw melding op www.klachtkompas.nl willen sluiten. Wanneer T-Mobile uw akkoord heeft ontvangen, zal er een onderzoek opgestart worden naar de aanmelding van deze dienst.

T-Mobile Klantenservice

Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?