Klacht T-Mobile Mobiel: Ongewenste SMS diensten

Klachtnummer
# 148619
Gebruiker
Bionda
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Goedemorgen, ook ik zie tot mijn stomme verbazing dat er op 15 dec.2015 5x €3,- aan sms-en is afgeschreven Door 4239-telefuture 300. Waarvan ik geen gebruik maak, hoe kan dit en kunt u mij zeggen hoe ik zo iets kan blokkeren? Klantnr: 116437440 t mobile
Factnr: 901259860783

De oplossing

Ook ik zou graag mijn geld terug krijgen van t mobile, en dat dit soort diensten STOPT!
Het geeft veel onrust bij mijn dochter (14) zij denkt dat zij iets verkeerds heeft gedaan.

1 reactie

  1. Auteur
    T-Mobile
    Datum
    Beste mevrouw Mooiweer,

    Dank u wel voor uw melding. Wij hebben u per e-mail een formulier gestuurd om onderzoek te doen naar de diensten. Zodra wij deze met uw akkoord retour ontvangen, starten wij het onderzoek of de kosten wel of niet terecht in rekening zijn gebracht. U ontvangt daarna binnen 2 weken een terugkoppeling.

    Met vriendelijke groet,
    T-Mobile Klantenservice

Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen