Klacht T-Mobile Mobiel: Ongewild smskosten van 5511-Netsmart-300/200

Klachtnummer
# 48666
Gebruiker
W.H.
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Sinds oktober 2013 tot januari 2014 wordt er elke maand sms kosten in rekening gebracht door 5511-Netsmart-300/200. De totale kosten tot op heden zijn €38,02 terwijl niets zichtbaar is in de sms historie van de telefoon. Inmiddels is het wel geblokkeerd maar ik snap niet hoe een sms dienst zo zijn geld kan innen zonder dat je zelf iets gedaan hebt en ik wil mijn geld terug.
Gaarne wil ik hier uitsluitsel over.
Alvast bedankt voor het onderzoeken.
Met vriendelijke groet,

De oplossing

Ik wil graag de sms kosten die ongevraagd gemaakt zijn vergoed hebben, zijnde € 38,00.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

T-Mobile Mobiel is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen