Klacht T-Mobile Mobiel: Onjuist factuur data gebruik

Klachtnummer
# 50012
Gebruiker
Manouk
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Afgelopen maandag (3 febr) had ik nog 250 mb in mijn internetbundel.
Dinsdag (4febr) keek ik op mijn tmobile app, en zag dat snachts de 250 mb uit de bundel + nog 557 mb extra verbruikt zijn. Mijn mobiel internet staat de gehele nacht uit en overdag maak ik voornamelijk gebruik van wifi. Binnen een paar uur zijn dus 807 mb gebruikt!

Mijn iPhone geeft bij gebruik mobiel dataverkeer sinds 22 september 2013 ; 2,1 GB aan.
22sept-22jan heb ik ongeveer iedere maand 500mb verbruikt x 4 maanden = 2000mb.
Dus dit komt met afgelopen week uit op het verbruik dat mijn iPhone aangeeft.

Kortom het dataverbruik wat opeens op mijn factuur staat is niet door mij gebruikt.
Hierover heb ik al gebeld met tmobile klantenservice, maar het verbruik is helaas niet te verklaren wegens de privacywetgeving.
Ik vind het heel vervelend om extra kosten bovenop mijn abonnement te moeten betalen, die niet door mij zijn gemaakt. Hopelijk kan er een onderzoek worden ingesteld of een passende oplossing.

De oplossing

- Graag zou ik de extra verbruikte internetdata toegelicht zien, en als dat niet mogelijk is,
hoop ik dat er wordt ingezien dat deze data niet door mij gebruikt zijn. En dit gecorrigeerd zal worden.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

T-Mobile Mobiel is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen