Opgelost door T-Mobile Mobiel: Onprettige behandeling bij het opzeggen van abo door overlijden/

sad Opgelost
rodin53

Na het overlijden van mijn broer, getracht het abonnement op te zeggen. Tweemaal gebeld.Er werd mij medegedeeld dat de desk voor overledenen met mij contact zou opnemen. Er gebeurde echter niets. Daarop heb ik een klacht ingediend via de site. Hierop ontving ik een algemeen bericht met betrekking tot de mogelijkheden van het abo bij overlijden. Echter geen woord over de klacht over de afhandeling van de beëindiging van het abo. Inmiddels was het abonnementsgeld van mei afgeschreven . Gebeld dat ten onrechte het bedrag was afgeschreven. Dit zou worden teruggestort. Op 7 juni ontving ik een mail met daarin een nieuwe rekening voor het abonnementsgeld met een bedrag dat totaal niet was terug te voeren. Hierop weer gebeld. Duizendmaal excuses. Daarna werd een vreemd te laag bedrag teruggestort over de maand mei. Wederom gebeld. Er werd een creditering aangemaakt. Verder gebeurde er niets. Op 5 juli maar weer gebeld. De medewerkster een nieuwe creditering aangemaakt. Binnen 10 dgn zou het geld zijn overgemaakt. Zoals al kunt rade, er gebeurd niets. Vandaag daarom weer gebeld.. Na het hele verhaal gedaan aan de medewerkster, werd ik in de wacht gezet. Na een kwartier gewacht te hebben wed de verbinding verbroken. Opnieuw gebeld. Deze medewerkster beloofde mij dat het bedrag maandag zou worden overgemaakt met mogelijke uitloop tot 2 weken. Het zijn echte sprookjesvertellers bij T-mobile.

Ik wacht op excuses van de bedrijfsleiding en een toezegging dat in de toekomst dit niet meer zal voorvallen.
De medewerkers van het callcenter hebben mij al zoveel excuses aangeboden. Daar kan ik de kamer mee behangen

rodin53
    Blijkbaar neemt T-Mobile de tijd of de klant is niet waardig om op de klacht te reageren. Ik wacht op uw reactie,
    T-Mobile Mobiel
    Beste mevrouw/meneer,

Wij hebben uw klacht in behandeling genomen en nemen op korte termijn contact met u op.

Klantenservice T-Mobile
    rodin53
    Bedankt voor uw bericht. Uw reactie zie ik belangstelling tegemoet.
    rodin53
    De klacht is na een telefonisch onderhoud, opgelost.

Excuses aangeboden.

Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?