Klacht T-Mobile Mobiel: Onrechtmatig bedrag afgeschreven.

Klachtnummer
# 251568
Gebruiker
si-sibrahim
Datum
1 reactie

Details

De klacht


Geachte heer/mevrouw,

Ik kreeg in november 2016 een hoge rekening en in december 2016 weer een hoge rekening. Ik ging op onderzoek uit op mijn factuur. Daar stond dat er rond de 37,50 (verdeeld over november en december) was afgeschreven. Ik heb mijn provider gebeld (T-mobile).Die gaf aan niet te kunnen helpen, heel frustrerend. Ik moest het even allemaal zelf gaan uitzoeken.

Wat bleek:

Mijn zoon van 5 jaar heeft blijkbaar zitten klikken op sites en uit eindelijk op akkoord geklikt. Heel erg leuk, dat een kind van 5 ook toegang kan hebben tot zoiets en uiteindelijk de ouders betalen.

Dit noemen ze legale diefstal. Ik wil mijn geld terug hebben, of ik ga een procedure tegen de aanbieders beginnen. Daarnaast als T-mobile het geld niet terug betaald, ga ik afscheid nemen van alle diensten die ik af neem bij T-Mobile. Daarnaast ook mijn zakelijke diensten ga ik opzeggen.

Met een vriendelijke groet,

De oplossing

Ik wil het bedrag van € 37,50 terug.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

T-Mobile Mobiel is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    si-sibrahim
    Datum
    De klacht is opgelost.

Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen