Klacht T-Mobile Mobiel: Onrechtmatig bedrag afgeschreven.

si-sibrahim

Ik kreeg in november 2016 een hoge rekening en in december 2016 weer een hoge rekening. Ik ging op onderzoek uit op mijn factuur. Daar stond dat er rond de 37,50 (verdeeld over november en december) was afgeschreven. Ik heb mijn provider gebeld (T-mobile).Die gaf aan niet te kunnen helpen, heel frustrerend. Ik moest het even allemaal zelf gaan uitzoeken.

Wat bleek:

Mijn zoon van 5 jaar heeft blijkbaar zitten klikken op sites en uit eindelijk op akkoord geklikt. Heel erg leuk, dat een kind van 5 ook toegang kan hebben tot zoiets en uiteindelijk de ouders betalen.

Dit noemen ze legale diefstal. Ik wil mijn geld terug hebben, of ik ga een procedure tegen de aanbieders beginnen. Daarnaast als T-mobile het geld niet terug betaald, ga ik afscheid nemen van alle diensten die ik af neem bij T-Mobile. Daarnaast ook mijn zakelijke diensten ga ik opzeggen.

Met een vriendelijke groet,

Ik wil het bedrag van € 37,50 terug.

T-Mobile Mobiel is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

si-sibrahim
    De klacht is opgelost.

Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?