Klacht T-Mobile Mobiel: Onrechtmatig Betaald Abonnement SMS-Dienst

daisy-madeliefje

Beste heer/mevrouw,

Zonder toestemming te hebben gegeven, noch ergens mijn nummer te hebben ingevoerd, ontving ik zojuist een SMS van afzender: LiveScore. Een nummer is niet inzichtelijk, echter is wel inzichtelijk dat het gaat om een abonnement op de dienst 'Live Score' van €5,00/Week. Verdere informatie in de SMS leert mij dat het een dienst is mij doorverwijst naar smrt.re/livescores, een voor mij onbekende website. Via Payinfo.nl kwam ik erachter dat de volgende organisatie achter deze betaaldienst zit: Bob Mobile Deutschland GmbH. Ook in dit geval, volledig onbekend voor mij. De transactiedatum staat volgens Payinfo.nl op 25-07-2016 21:07. Dit is hetzelfde tijdstip als dat ik de SMS heb ontvangen.

Ik ben het niet eens met eventuele kosten die veroorzaakt worden door de bovenstaande aanbieder en beroep mij derhalve op u als telecomaanbieder om dit passend af te handelen.

Ik hoor graag van u.

Vriendelijke groet,
Daisy Kruidenier

Mail: daisy-madeliefje@hotmail.com

Geen kosten op mijn adres veroorzaakt door de frauduleuze aanbieder van de SMS Dienst

T-Mobile
    Beste mevrouw Kruidenier,

Wij kunnen ons voorstellen dat u van deze kosten geschrokken bent.
    Het betreft hier SMS-diensten. Dit zijn diensten die door de gebruiker zelf worden aangevraagd middels een aanmelding per SMS. U zult op de specificaties van uw facturen ook terug kunnen vinden dat de aanmeldings-SMS is verstuurd, voordat deze kosten aan u in rekening gebracht zijn.
    U kunt zich afmelden voor alle SMS-diensten via www.payinfo.nl
    Wij willen u voor een bezwaar naar de volgende link verwijzen:
    Hier kunt u digitaal onderzoeksformulieren invullen, welke T-Mobile in behandeling zal nemen. De afhandeltijd hiervoor is ongeveer 3 weken na binnenkomst van het bezwaar. U ontvangt een schriftelijke reactie van met de uitkomst van het onderzoek.

Er is vandaag een blokkade voor u aangezet zodat u geen verdere kosten voor SMS-diensten in rekening gebracht kunt krijgen. Tevens maakt de blokkade onmogelijk dat u zich nog aan kunt melden voor andere diensten van derde partijen.
    Zou u zo vriendelijk willen zijn om uw klacht op het Klachtenkompas te sluiten?

Klantenservice T-Mobile

Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?