Opgelost door T-Mobile Mobiel: Onrechtmatige blokkade op account

Hanszel

Via een stichting alwaar ik bestuurder ben heb ik een aantal telefoonaansluitingen. Dit zijn zakelijke aansluitingen en afgesloten door de de stichting.
Nu zijn er in de persoonlijke sfeer financiële problemen waardoor er zelf een beschermend bewind is aangevraagd en toegekend. Dit heeft geresulteerd dat er een blokkade op de aansluitingen is geplaatst zodat bel/data bundels niet meer kunnen worden aangepast.
Heb aangegeven bij de telecom provider dat de onderbewindstelling prive is en dat dit geen effect kan hebben op de zakelijke aansluitingen. Zij zijn dan ook niet van plan om de blokkade te verwijderen, en word ik door verwezen naar de bewindvoerster. Maar deze heeft en is geen partij in deze daar de bewindvoering privé is en niet zakelijk.
De telecomprovider stelt dan ook dat prive of zakelijk niets uitmaakt.
Naar mijn informatie welke ik van diverse advocaten heb ontvangen maakt dit wel degelijk uit en kan prive niet bij de stichting betrokken raken. TMobile trekt zich hiervan niets aan en heeft bklijkbaar eigen regeltjes. Tmobile ook jullie staan niet boven de wet dus regel dit

Blokkade van account en zich houden aan de wettelijk gestelde regels aangaande zakelijk en prive

Beste klant,
    Wij hebben uw klacht in behandeling genomen. Wij nemen zo spoedig mogelijk contact met u op.
    Beste klant,
    Wij hebben geprobeerd telefonisch contact met u op te nemen. Dat is helaas niet gelukt. Wel kunnen wij u melden dat er contact is tussen T-Mobile en uw bewindvoerder. Zodra er uitsluitsel is nemen wij telefonisch contact met u op.
    Hanszel
    Lezen is ook een vak op zich. Voor de laatste keer er is geen bewindvoerder mbt de stichting. Zij is dan ook niet in de gelegenheid beslissingen mbt de stichting af te handelen of zich hier mee bezig te zijn. Maar uit deze reactie blijkt wederom dan tmobile eigen regeltjes maakt en zich dus niet aan het recht en regels hoeft te houden. Ik hoef geen telefonisch contact met jullie maar een oplossing zoals door mij aangedragen en een schriftelijke reactie.
    Beste klant,

Op donderdag 04 juni nemen wij telefonisch contact met u op, over deze zaak.

T-Mobile Klantenservice.
    Hanszel
    Beste ik had uitdrukkelijk verzocht om een schriftelijke reactie. De reden hiervoor is dat ik niet bepaald goede ervaring heb met telefonisch contact met tmobile.
    U kunt indien gewenst een prive bericht sturen mocht dat beter uitkomen.
    Beste klant,
    Wij nemen via email contact met u op.
    Beste klant,
    Wij zijn tot een oplossing gekomen. U heeft een email ontvangen waarin we deze oplossing verduidelijkt hebben. Wilt u zo vriendelijk zijn om uw klacht te beoordelen en te sluiten?
    Hanszel
    Klacht naar behoren opgelost.

Opgelost zoals gevraagd

Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?