Klacht T-Mobile Mobiel: Onterecht 15€ geïncasseerd als boete

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 305921
Gebruiker
Mustafa
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb iets heel raar op mijn t mobile app gezien!
Er bleek dat ik een factuur niet hebt betaald van 2 april of t mobile niet kon incasseren! Maar t mobile kon wel op 21 april factuur incasseren!
Dus ik zag dar januari, februari, maart betaald is dan april niet en mei weer wel!
Dus ik wil graag dat t mobile 15€ terug betaald aan mij! Anders stap ik deze keer echt op naar een andere provider! We hebben 5 abonnement van t mobile en ik zorg dat allemaal naar andere provider gaan!
Dus graag 15€ terug betalen of crediteren!
Dit is niet eerste keer dat ze op die manier proberen ze geld afschrijven als extra!

De oplossing

15€ terug betalen

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Mustafa
Datum
Uiteindelijke oplossing
Niks! T mobile steelt geld! Al 6 jaar klant, dit jaar gaan we met zn 4 weg ! Dat beloof ik jullie !
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen