Klacht T-Mobile Mobiel: Onterecht berekende inflatiecorrectie

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 61946
Gebruiker
janneman
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Sinds juni 2013 heb ik het ISmart 300 abonnement
T-Mobile brengt mij nu inflatiecorrectie in rekening terwijl dit bij het afsluiten van het abonnement niet met mij is overeengekomen, dit is dus niet vermeld in het contract en ook niet in de algemene voorwaarden.

Ik heb getracht om terugbetaling van de inflatiecorrectie te vragen, en deze gedurende de resterende looptijd van mijn contract niet meer in rekening te brengen via het contactformulier van T-Mobile maar na dit helemaal ingevuld te hebben kon het niet verzonden worden.
Graag ontvang ik een reactie binnen twee weken

J.P. Sonneveld
Honingbijstraat 101
3061 VZ Rotterdam
email : janneman97@hotmail.com
tel : 06-48255927

De oplossing

Terugbetaling in rekening gebrachte inflatiecorrectie tot nu toe en niet in rekening brengen van inflatiecorrectie gedurende resterende looptijd van mijn tweejarig contract

3 reacties

  1. Auteur
    T-Mobile
    Datum
    Geachte heer Sonneveld, Wij hebben uw opmerking over de inflatiecorrectie op het artikel van de Consumentenbond van 29 april ontvangen. U ontvangt binnen 5 werkdagen onze reactie. Groeten, T-Mobile
  2. Auteur
    janneman
    Datum
    Op 3 juni heb ik reactie van Tmobile ontvangen via het klachtencompas, zij bevestigden de ontvangst van de klacht en beloofden binnen vijf dagen te reageren. Sinds dien niets meer van ze gehoord !!!
  3. Auteur
    janneman
    Datum
    T-mobile heeft 24 juni eindelijk teruggebeld en mij aangeboden kosten van een maandtermijn terug te betalen of het contract te ontbinden maar dan moest ik het toestel afkopen.
    Heb dit geweigerd, mijn standpunt blijft een vast bedrag is een vast bedrag voor 24 maanden
    SINDSDIEN HEBBEN ZIJ GEEN CONTACT MEER OPGENOMEN
    Consumentenbond adviseert nu klacht door middel van van aangetekende brief opnieuw in te dienen wat ik ook ga doenIS DUIDELIJK T-MOBILE HEEFT LAK AAN DE KLANT

Uiteindelijke oplossing

Auteur
janneman
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen