Klacht T-Mobile Mobiel: Onterecht berekende inflatiecorrectie

# 61946

Sinds juni 2013 heb ik het ISmart 300 abonnement
T-Mobile brengt mij nu inflatiecorrectie in rekening terwijl dit bij het afsluiten van het abonnement niet met mij is overeengekomen, dit is dus niet vermeld in het contract en ook niet in de algemene voorwaarden.

Ik heb getracht om terugbetaling van de inflatiecorrectie te vragen, en deze gedurende de resterende looptijd van mijn contract niet meer in rekening te brengen via het contactformulier van T-Mobile maar na dit helemaal ingevuld te hebben kon het niet verzonden worden.
Graag ontvang ik een reactie binnen twee weken

J.P. Sonneveld
Honingbijstraat 101
3061 VZ Rotterdam
email : janneman97@hotmail.com
tel : 06-48255927

Terugbetaling in rekening gebrachte inflatiecorrectie tot nu toe en niet in rekening brengen van inflatiecorrectie gedurende resterende looptijd van mijn tweejarig contract

T-Mobile
    Geachte heer Sonneveld, Wij hebben uw opmerking over de inflatiecorrectie op het artikel van de Consumentenbond van 29 april ontvangen. U ontvangt binnen 5 werkdagen onze reactie. Groeten, T-Mobile
    janneman
    Op 3 juni heb ik reactie van Tmobile ontvangen via het klachtencompas, zij bevestigden de ontvangst van de klacht en beloofden binnen vijf dagen te reageren. Sinds dien niets meer van ze gehoord !!!
    janneman
    T-mobile heeft 24 juni eindelijk teruggebeld en mij aangeboden kosten van een maandtermijn terug te betalen of het contract te ontbinden maar dan moest ik het toestel afkopen.
    Heb dit geweigerd, mijn standpunt blijft een vast bedrag is een vast bedrag voor 24 maanden
    SINDSDIEN HEBBEN ZIJ GEEN CONTACT MEER OPGENOMEN
    Consumentenbond adviseert nu klacht door middel van van aangetekende brief opnieuw in te dienen wat ik ook ga doenIS DUIDELIJK T-MOBILE HEEFT LAK AAN DE KLANT

janneman

Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?