Klacht T-Mobile Mobiel: Onterecht betaalde abonnementskosten mobiele telefoon

Klachtnummer
# 444244
Gebruiker
MichelU
Datum
10 reacties

Details

De klacht

Afgelopen week kwamen wij er achter dat we al meer dan 3 jaar een extra abonnement hadden op een telefoondienst. Het tijdelijke telefoonnumme bleek niet stopgezet te zijn door t-mobile. Deze is per direct stopgezet. Nu vragen wij ons onterechte betaalde kosten terug. T-mobile wil een coulance doen door 1 jaart terug te betalen. ca. 240 euro terwijl de werkelijke kosten rond de 1100 euro liggen. Wat kunnen wij hier tegen in brengen?

De oplossing

Dat de voledige kosten voor het onterechte abonnement terug betaald worden

10 reacties

  1. Auteur
    T-Mobile Mobiel
    Datum
    Beste klant,
    Wij hebben uw klacht in behandeling genomen. Wij nemen zo spoedig mogelijk contact met u op.
    Met vriendelijke groet,
    T-Mobile Klantenservice
  2. Auteur
    T-Mobile Mobiel
    Datum
    Beste klant,
    Wij zijn nog bezig met uitzoeken naar wat er precies is gebeurd. Zodra wij uitsluitsel hebben nemen wij contact met u op.
    Met vriendelijke groet,
    T-Mobile Klantenservice
  3. Auteur
    MichelU
    Datum
    We zijn onderhand alweer een knap aantal dagen verder. Al weer twee weken geleden dat wij wat van T-Mobile hebben gehoord.
  4. Auteur
    T-Mobile Mobiel
    Datum
    Best klant,
    Wij zijn nog bezig met onderzoek. Wij nemen zo spoedig mogelijk contact met u op.
    Met vriendelijke groet,
    T-Mobile Klantenservice
  5. Auteur
    MichelU
    Datum
    We weten dat jullie er mee bezig zijn. Wij hopen in de week van 16 juni positief nieuws van jullie te krijgen
  6. Auteur
    MichelU
    Datum
    Ben benieuwd wat jullie gaan doen. Nog steeds niks nieuws gehoord
  7. Auteur
    MichelU
    Datum
    de week van de 16de is nog niet voorbij maar nadert wel rap zijn einde nu
  8. Auteur
    T-Mobile Mobiel
    Datum
    Beste klant,
    Wij zijn telefonisch tot een oplossing gekomen. Wilt u zo vriendelijk zijn om uw klacht te beoordelen en te sluiten?
    Met vriendelijke groet,
    T-Mobile Klantenservice
  9. Auteur
    MichelU
    Datum
    Dank T-Mobile voor de afhandeling van de klacht en bedankt voor de bos bloemen. Zodra het geld op de rekening staat zal ik de klacht beoordelen en afsluiten
    Michel Uittenbroek
  10. Auteur
    MichelU
    Datum
    Beste T-Mobile en met name Petra van de klantenservice, bedankt voor het vele uitzoekwerk. Het geld is binnen. Hierbij sluit ik dan ook deze klacht. Na ruim 7 weken is het nu helemaal opgelost.

Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen