Opgelost door T-Mobile Mobiel: Onterecht betaalde inflatiecorrectie

Geachte heer, mevrouw,

Sinds juli 2012 heb ik bij u het volgende abonnement: Bel & SMS & Web 250.

U berekent aan mij bij dit abonnement inflatiecorrectie. Bij het afsluiten van de overeenkomst is de berekening van de inflatiecorrectie niet met mij overeengekomen. In mijn contract of in de algemene voorwaarden staat niet vermeld dat u inflatiecorrectie berekent.

Ik verzoek u daarom tot terugbetaling van de door mij onterecht betaalde inflatiecorrectie en deze gedurende de looptijd van het contract niet meer bij mij in rekening te brengen.

Terugbetaling onterecht betaalde inflatiecorrectie.

T-Mobile
    Geachte heer Rollf,T-Mobile is reeds een onderzoek gestart naar aanleiding van uw klacht.
    T-Mobile zal zo snel mogelijk een inhoudelijke reactie geven.
    Hiervoor zal u telefonisch worden benaderd. Ervaring leert dat dit prettiger communiceert en T-Mobile uw eventuele nieuw ontstane vragen meteen kan beantwoorden.
    T-Mobile Klantenservice
    T-Mobile
    Beste meneer Rolff,
    Vandaag hebben wij uw klacht telefonisch besproken en hebben u een oplossing kunnen bieden. Wij zijn blij dat u tevreden bent dat uw klacht opgelost is.
    Zou u zo vriendelijk willen zijn om uw melding op Klachtenkompas af te sluiten?Met vriendelijke groet,
    T-Mobile Klantenservice
    Tim R.
    T-mobile heeft deze klacht snel en naar tevredenheid afgerond.
    De vraag of ik het 'standpunt' (dat zij de inflatiecorrectie wel correct vinden) van T-mobile in deze ken vond ik dan wel wat zinloos, maar ach, al met al in orde zo!

Tim R.

Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?