Klacht T-Mobile Mobiel: Onterecht betaalde inflatiecorrectie

JudithNL

Sinds 10 mei 2012 heb ik u bij een abonnement Smart Plan 420. Bij het afsluiten van dit abonnement is de berekening van de informatiecorrectie niet met mij overeengekomen. In mijn contract of in de algemene voorwaarden staat niet vermeld dat u inflatiecorrectie berekent.

Ik verzoek u daarom terugbetaling van de door mij onterecht betaalde inflatiecorrectie en deze gedurende de looptijd van het contract niet meer in rekening te brengen.

Judith van Risjwijk
0641167851

T-Mobile
    Geachte mevrouw van Rijswijk,
    Wij hebben uw opmerking over de inflatiecorrectie op het artikel van de Consumentenbond van 29 april ontvangen. U ontvangt binnen 10 werkdagen onze reactie.
    Groeten, T-Mobile
    T-Mobile
    Geachte mevrouw Van Rijswijk,Naar aanleiding van uw melding hebben wij contact gehad met u op 12 mei 2014. Wij zullen u tevens van een schriftelijke reactie voorzien.
    Zou u zo vriendelijk willen zijn om de melding op het klachtenkompas te sluiten?Met vriendelijke groet,
    T-Mobile Klantenservice

Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?