Klacht T-Mobile Mobiel: Onterecht betaalde inflatiecorrectie

Klachtnummer
# 58693
Gebruiker
JudithNL
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Sinds 10 mei 2012 heb ik u bij een abonnement Smart Plan 420. Bij het afsluiten van dit abonnement is de berekening van de informatiecorrectie niet met mij overeengekomen. In mijn contract of in de algemene voorwaarden staat niet vermeld dat u inflatiecorrectie berekent.

Ik verzoek u daarom terugbetaling van de door mij onterecht betaalde inflatiecorrectie en deze gedurende de looptijd van het contract niet meer in rekening te brengen.

Met vriendelijke groet,


Judith van Risjwijk
0641167851

De oplossing

Ik verzoek u daarom terugbetaling van de door mij onterecht betaalde inflatiecorrectie en deze gedurende de looptijd van het contract niet meer in rekening te brengen.

2 reacties

  1. Auteur
    T-Mobile
    Datum
    Geachte mevrouw van Rijswijk,
    Wij hebben uw opmerking over de inflatiecorrectie op het artikel van de Consumentenbond van 29 april ontvangen. U ontvangt binnen 10 werkdagen onze reactie.
    Groeten, T-Mobile
  2. Auteur
    T-Mobile
    Datum
    Geachte mevrouw Van Rijswijk,Naar aanleiding van uw melding hebben wij contact gehad met u op 12 mei 2014. Wij zullen u tevens van een schriftelijke reactie voorzien.
    Zou u zo vriendelijk willen zijn om de melding op het klachtenkompas te sluiten?Met vriendelijke groet,
    T-Mobile Klantenservice

Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen