Klacht T-Mobile Mobiel: Onterecht betalings achterstand.

Klachtnummer
# 329761
Gebruiker
Drama
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Onterecht betalings achterstand terwijl elke maand automatische incasso netjes wordt afgeschreven toch maar extra geld over gemaakt na 1 uur zou ik weer kunnen bellen nu meer dan 12 uur later kan ik nog steeds niet bellen.

De oplossing

Dat ik weer kan bellen.

1 reactie

  1. Auteur
    T-Mobile Mobiel
    Datum
    Beste mevrouw,

    T-Mobile heeft naar aanleiding van uw bericht getracht telefonisch contact met u op te nemen. Immers, in sommige gevallen is het beter om middels een telefoongesprek direct de juiste oplossing te bieden en om door te vragen naar informatie die nog ontbreekt in uw bericht. Helaas was u niet bereikbaar. Kunt u aangeven wanneer ik u mag bellen?

    Met vriendelijke groeten,
    Klantenservice T-Mobile

Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen