Klacht T-Mobile Mobiel: onterecht facturen

Cindy

de facturen van augustus en september daar zijn onterecht FTMSC diensten afgeschreven zonder dat ik mijn eigen daarvoor aangemeld heb. ook zijn er onterecht smsjes naar het buitenland verstuurd zonder toestemming aan derden tegeven.
Nu worden de FTMSC diensten vergoed en de smsjes voor de helft.
Ik vindt dit echt niet kunnen ik heb zelfs aangifte hiervan gedaan.
Ik wil alleen de abonnement kosten betalen en niet meer.
Wij hebben hier geen toestemming voor gegeven.
Het zijn de standaard verhaaltjes je het een app of een website toestemming geven daarvoor. Dat hebben wij niet en ga er niet voor betalen.

Dat de kosten helemaal vergoed worden
Ik wil alleen de abonnement kosten betalen.
En niet de helft

T-Mobile Mobiel
    Beste mevr. van der Sande.
    Uw klacht is in behandeling genomen.
    Wij zullen u zo spoedig mogelijk voorzien in een reactie.
    Met vriendelijke groet.
    T-Mobile Klantenservice
    Cindy
    Wij hebben een reactie terug gekregen maar we zijn het er niet mee eens.
    Want ze blijven erbij dat wij een app of website toestemming hebben gegeven om derden berichtjes te versturen naar het buitenland.
    Maar ze kunnen mij niet vertellen welke app of website Dat is.
    Daarom willen ze coulant zijn dat ik de helft van de rekening moet gaan betalen.
    Ik heb nu inmiddels de klacht gemeld bij De schillencommissie Telecommunicatiediensten.
    Deze klacht is hierbij nog niet afgehandeld.
    Ik heb wel mijn kosten die ik normaal moet betalen voor mijn abonnement handmatig overgemaakt.

Cindy
Wij hebben nu geschillencommissie van telecommunicatie ingeschakeld. Want ze willen dat we betalen voor de smsjes want hun maken ook kosten. Daarom willen ze coulant zijn dat we de helft moeten betalen maar kunnen niet vertellen hoe dit ontstaan is. Ook kijk ik tegen woordig vaker op mijn T-mobile en dat heb ik dus ook op 9-10-2020 En wat zie ik dat er voor deze maand weer extra kosten zijn voor sms naar het buitenland. Terwijl ik alles geblokkeerd heb. Heb gelijk T-mobile klantenservice gebeld maar kunnen niet zeggen hoe dit kan en wordt weer verder uitgezocht. Wordt hier zo boos om

Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?