Opgelost door T-Mobile Mobiel: Onterecht gefactureerde SMS kosten met bestemming 9977-Telefuture-300

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 139001
Gebruiker
onbekend
Datum
3 reacties

Details

De klacht

KLACHT Op mijn factuur van November 2015 staat voor € 51,00
SMS kosten buiten de bundel, namelijk van 9977-Telefuture-300. Deze SMS'en heb ik niet verzonden, noch erom gevraagd.

De oplossing

Ik verzoek u hierbij deze kosten te crediteren.

3 reacties

  1. Auteur
    T-Mobile
    Datum
    Beste meneer De Knegt,

    Uw klacht is in behandeling genomen. Wij zullen op korte termijn contact met u opnemen.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice T-Mobile



  2. Auteur
    T-Mobile
    Datum
    Beste meneer De Ken/mevrouw,

    Vandaag hebben wij uw klacht telefonisch besproken en hebben u een oplossing kunnen bieden. Wij zijn blij dat u tevreden bent dat uw klacht opgelost is.
    Zou u zo vriendelijk willen zijn om uw melding op Klachtenkompas af te sluiten?

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice T-Mobile

  3. Auteur
    onbekend
    Datum
    Dag na telefonisch contact met T-Mobile al creditnota ontvangen, dus zaak is naar tevredenheid opgelost.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
onbekend
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen