Klacht T-Mobile Mobiel: Onterechte afschriijving van mijn rekening betreffende sms diensten

Klachtnummer
# 149809
Gebruiker
L.vogelaar
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Vanaf mei 2015 t.m 16 januari 2016 worden er aanzienlijke bedragen van mijn rekening gehaald voor sms diensten zonder daar ooit enig accoord voor gegeven te hebben.
Ik stel T-mobile verantwoordelijk voor deze hoge kosten van
de betaalde smsdiensten door Telefuture en verzoek vriendelijk doch dringend restitutie van de door mij betaalde ongevraagde service.

De oplossing

Restitutie van de onterechte ingehouden bedragen

3 reacties

  1. Auteur
    T-Mobile
    Datum
    Geachte mevrouw Derksen,

    Naar aanleiding van uw klacht verzoeken wij u vriendelijk het online meldformulier, diensten derde partij, in te vullen zodat wij uw klacht op kunnen lossen. U kunt hiervoor gebruikmaken van onderstaande pagina.

    https://www.t-mobile.nl/login?redirectUrl=https%253a%252f%252fwww.t-mobile.nl%252fmy%252fonderzoekfactuur

    Zou u zo vriendelijk willen zijn om uw klacht te sluiten?

    Alvast bedankt voor uw medewerking.

    Met vriendelijke groet,

    T-Mobile Klantenservice
  2. Auteur
    L.vogelaar
    Datum
    Ik zal het formulier invullen maar vind het allemaal erg ingewikkeld. Ik kan de klacht dan ook nog niet sluiten omdat ik geen idee heb waar dit toe gaat leiden. Het lijkt me dat T-Mobile wel weet wat er op haar facturen staat en dat ik me voor die SMS-diensten nooit heb aangemeld.
    Ik zal evengoed proberen alles op het formulier in te vullen en verwacht dan dat er per direct geen onterechte bedragen meer worden gefactureerd en dat wat tot op heden onterecht is gefactureerd wordt teruggestort.
  3. Auteur
    T-Mobile
    Datum
    Geachte mevrouw Derksen,

    Wij hebben het online meldformulier diensten derde partij van u ontvangen. Wij zullen uw klacht zo spoedig mogelijk oplossen en u hierover berichten.

    Zou u zo vriendelijk willen zijn om uw klacht te sluiten?

    Alvast bedankt voor uw medewerking.

    Met vriendelijke groet,

    T-Mobile Klantenservice

Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen