Opgelost door T-Mobile Mobiel: Onterechte afschrijving sms diensten!

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 149112
Gebruiker
Kampenco
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Bij mijn factuur van 18 januari 2016 wordt er onterecht € 15,00 afgeschreven voor sms'jes van 4010-NetSize-300, en ook in mijn € 12,00. Ik heb hier niet zelf een verzoek voor ingediend en wordt hier in één keer mee geconfronteerd! Graag zie ik deze bedragen ook gecrediteerd worden. Alvast bedankt!

Groet,

Kampenco

De oplossing

Creditering van € 27,00

3 reacties

  1. Auteur
    T-Mobile
    Datum
    Geachte heer Kamp,

    We hebben uw klacht in behandeling genomen.We zullen op korte termijn contact met u opnemen.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice T-Mobile

  2. Auteur
    T-Mobile
    Datum
    Geachte heer Kamp,

    T-Mobile heeft uw klacht in behandeling genomen en opgelost. We hebben u per e-mail bericht.

    Graag vernemen we van u of uw klacht naar tevredenheid is oplost. Indien dit het geval is, willen we u vriendelijk vragen om uw klacht af te sluiten.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice T-Mobile
  3. Auteur
    Kampenco
    Datum
    snelle en adequate oplossing door T-Mobile

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Kampenco
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen