Klacht T-Mobile Mobiel: onterechte afschrijvingen en facturen

Klachtnummer
# 415946
Gebruiker
C.
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Dit is nu al de 2e keer dat t mobile mobiel mij een factuur stuurt en een bedrag afschrijft van mijn rekening terwijl de bestelling is geannuleerd. t mobile mobiel het is wel tijd dat jullie je zaakjes op orde moeten stellen.

De oplossing

Dat t mobile mobiel geen facturen meer stuurt en dat t mobile ook geen pogingen doet om geld onterecht af te schrijven van mijn rekening .

2 reacties

  1. Auteur
    T-Mobile Mobiel
    Datum
    Beste mevrouw,

    Uw klacht is in behandeling genomen. Wij zullen op korte termijn contact met u opnemen.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice T-Mobile
  2. Auteur
    T-Mobile Mobiel
    Datum
    Beste mevrouw Woerde,

    Vandaag hebben wij uw klacht telefonisch besproken en hebben u een oplossing kunnen bieden. Wij hopen dat u tevreden bent dat uw klacht opgelost is.
    Zou u zo vriendelijk willen zijn om uw melding op Klachtenkompas af te sluiten?

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice T-Mobile

Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?