Klacht T-Mobile Mobiel: Onterechte afschrijvingen via T-Mobile abonnement

Klachtnummer
# 359397
Gebruiker
Anina
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Via mijn T-Mobile abonnement wordt er onterecht bedragen gefactureerd voor mobiele betaling. Het gaat om website web-nl/topmobiel.info.

De oplossing

Graag uitzoeken hoe dit mogelijk is aangezien dit bedrijf en klanten T-Mobile dupeert.

1 reactie

  1. Auteur
    T-Mobile Mobiel
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste mevrouw Reitsma,

    Dank u voor uw bericht. We zien dat u reeds contact heeft gehad met de Klantenservice. In onze gegevens is terug te zien dat u reeds bent verwezen naar het online onderzoeksformulier. We willen u daarom vriendelijk vragen de uitslag van ons onderzoek af te wachten.

    Alvast bedankt voor uw geduld.

    Zou u zo vriendelijk willen zijn om uw klacht op het Klachtenkompas te sluiten?

    Met vriendelijke groeten,
    Klantenservice T-Mobile

Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen