Opgelost door T-Mobile Mobiel: onterechte betaalde sms diensten

richard

bij het checken van mijn betaalrekening zag ik dat voor het abonnement van mijn zoon van 12 jaar ineens flinke bedragen werden afgeschreven,hij heeft een abonnement van 8 euro per maand maar nu werden er bedragen rond de 56 euro per maand afgeschreven
dit bleek om een betalende sms dienst te gaan nl 2770-NetSize-300 waar hij nooit toestemming voor gegeven heeft en ik al helemaal niet.In totaal is er zo gedurende ongeveer 4 maanden tijd 65x2,48=161,20 euro afgeschreven.ook heel schadalig dat zon sms dienst kan en schijnbaar mag bestaan want geen enkel normaal denkend persoon op deze planeet zou voor zulke achterlijke spelletjes ed geld willen betalen.
Ik heb ondertussen deze dienst geblokkeerd wat schijnbaar heel gemakkelijk kan maar dat moet je maar net weten,ik vind dat T-Mobile dit gewoon standaard hoort te doen en stel dus T-Mobile verantwoordelijk voor de gemaakte kosten.

creditering gemaakte kosten van 161,20 euro

T-Mobile
    Beste mevrouw/meneer,
    Met vriendelijke groet, Klantenservice T-Mobile
    T-Mobile
    Beste meneer,
    Wij zijn telefonisch tot een oplossing gekomen. Zou u zo vriendelijk willen zijn om uw klacht te sluiten?
    Met vriendelijke groet,T-Mobile
    goed en snel opgelost,bedankt

richard

Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?