Opgelost door T-Mobile Mobiel: Onterechte betaling van 64.31 euro

LeoDoorzon

Ik heb een klacht over een storing waardoor ik in 6 minuten 4 x geprobeerd heb te bellen naar familie in Frankrijk maar dit niet gelukt is. En dan hiervoor een rekening te krijgen van 64.31 euro. Schandalig!! Op de dag zelf (10-12-2018) al gebeld maar moest wachten op de afrekening die ik nu binnen heb gekregen. Gebeld maar helaas pech voor mij. Nogmaals schandalig. Dus na jaren samen met mijn vrouw een T-Mobile klant te zijn geweest nu maar naar een andere provider

Op de rekening van deze maand het bovenstaande bedrag niet te berekenen

T-Mobile Mobiel

Beste mevrouw/meneer,

Klantenservice T-Mobile
    LeoDoorzon
    Fijn dat er zo snel gereageerd wordt. Nadat ik vanmorgen gebeld had en niet verder kwam had ik toch een baaldag.
    Nog even als aanvulling: Op de dag dat het gebeurde had ik al een gevoel dat er iets niet klopte en heb ik na controle van mijn bel gegevens gelijk de klantenservice gebeld. Deze kwam toen met een positief antwoord maar vertelde dat zij op dat moment niets kon betekenen omdat de rekening eerst verstuurd moest zijn om daar op te kunnen reageren.
    LeoDoorzon
    Vandaag gebeld door T-Mobile en een positief antwoord gekregen. Waarschijnlijk is het laatste gesprek of in Nederland of in Frankrijk blijven hangen en daardoor doorgelopen tot de maximum tijdsduur die hier voor wordt aangehouden. (max 2uur)
    De aardige dame die ik aan de lijn had heeft het e.e.a. uitgelegd en aangeboden om het bedrag totaal te restitueren. Uiteraard ben ik hier zeer tevreden over en blijf dus toch als klant bij T-Mobile! Oftewel een warme douche voor deze oplossing!

LeoDoorzon

Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?