Opgelost door T-Mobile Mobiel: onterechte inflatiecorrectie

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 101862
Gebruiker
abdelrafor
Datum
6 reacties

Details

De klacht

Geachte heer/mevrouw, ik heb destijds in 2011 een 2-jarig contract afgesloten bij tmobile. Toen mijn contract afliep in 2013, had ik dit contract overgezet in een nieuw contract van 34,49. Nu is er tot tweemaal toe inflatiecorrectie berekend waardoor mijn maandelijkse rekening is opgelopen tot 39,86 euro. In het formulier dat ik had verkregen, staat ook helemaal niks vermeld over inflatiecorrectie of dat wordt er verwezen naar de consumentenprijsindex. Ik heb bij de consumentenbond gecontroleerd of dit wel mag en het blijkt dus zo te zijn dat er expliciet moet worden overeengekomen dat de inflatieverhoging jaarlijks zal plaatsvinden of er moet in de algemene voorwaarden naar de consumentenprijsindex worden verwezen.

De oplossing

Ik zou graag gecompenseerd willen worden vanwege het overschot dat ik moest betalen en ook terug willen gaan naar de originele prijs die was afgesproken tijdens het sluiten van mijn nieuw abonnement.

6 reacties

  1. Auteur
    T-Mobile
    Datum
    Beste meneer Aznag, Wij hebben uw klacht in behandeling genomen. Wij zullen op korte termijn contact met u opnemen. Met vriendelijke groet,
    Klantenservice T-Mobile
  2. Auteur
    abdelrafor
    Datum
    ik ben in afwachting van uw reactie.
  3. Auteur
    T-Mobile
    Datum
    Beste meneer Aznag,
    Ik heb u vanmorgen een e-mail gestuurd met excuses namens T-Mobile. Verder is u een vergoeding aangeboden.
    Ik vraag u vriendelijk om uw melding hier verder af te sluiten.
    Met vriendelijke groeten,
    Klantenservice T-Mobile
  4. Auteur
    abdelrafor
    Datum
    T-mobile heeft zijn excuses aangeboden vanwege het feit dat de voorwaarden niet overhandigd waren tijdens het sluiten van het contract. Een vergoeding wordt gegeven voor de onverwachte kosten en ik ben dus tevreden met de gegeven reactie.
  5. Auteur
    T-Mobile
    Datum
    Beste meneer Aznag,U kunt de melding afsluiten door hieronder voor afhandelvoorstel te kiezen.Met vriendelijke groeten,
    Klantenservice T-Mobile
  6. Auteur
    abdelrafor
    Datum
    afgesloten

Uiteindelijke oplossing

Auteur
abdelrafor
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen