Opgelost door T-Mobile Mobiel: onterechte inflatiecorrectie

abdelrafor

Geachte heer/mevrouw, ik heb destijds in 2011 een 2-jarig contract afgesloten bij tmobile. Toen mijn contract afliep in 2013, had ik dit contract overgezet in een nieuw contract van 34,49. Nu is er tot tweemaal toe inflatiecorrectie berekend waardoor mijn maandelijkse rekening is opgelopen tot 39,86 euro. In het formulier dat ik had verkregen, staat ook helemaal niks vermeld over inflatiecorrectie of dat wordt er verwezen naar de consumentenprijsindex. Ik heb bij de consumentenbond gecontroleerd of dit wel mag en het blijkt dus zo te zijn dat er expliciet moet worden overeengekomen dat de inflatieverhoging jaarlijks zal plaatsvinden of er moet in de algemene voorwaarden naar de consumentenprijsindex worden verwezen.

Ik zou graag gecompenseerd willen worden vanwege het overschot dat ik moest betalen en ook terug willen gaan naar de originele prijs die was afgesproken tijdens het sluiten van mijn nieuw abonnement.

T-Mobile
    Beste meneer Aznag, Wij hebben uw klacht in behandeling genomen. Wij zullen op korte termijn contact met u opnemen. Met vriendelijke groet,
    abdelrafor
    ik ben in afwachting van uw reactie.
    Beste meneer Aznag,
    Ik heb u vanmorgen een e-mail gestuurd met excuses namens T-Mobile. Verder is u een vergoeding aangeboden.
    Ik vraag u vriendelijk om uw melding hier verder af te sluiten.
    Met vriendelijke groeten,
    abdelrafor
    T-mobile heeft zijn excuses aangeboden vanwege het feit dat de voorwaarden niet overhandigd waren tijdens het sluiten van het contract. Een vergoeding wordt gegeven voor de onverwachte kosten en ik ben dus tevreden met de gegeven reactie.
    T-Mobile
    Beste meneer Aznag,U kunt de melding afsluiten door hieronder voor afhandelvoorstel te kiezen.Met vriendelijke groeten,
    afgesloten

abdelrafor

Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?