Opgelost door T-Mobile Mobiel: Onterechte kosten in rekening gebracht.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 72024
Gebruiker
Bharatsingh
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Naar 2 keerbezwaarschrift te sturen en 4 keer naar jullie klantenservice gebeld te hebben heeft Dhr. Gabriel AK van klantenservice mijn bezwaarbrief afgewezen op basis van: Op basis van factuur gaat T-Mobile ervan uit wat het simkaart registreert. Meneer Gabriel zijn exacte woorden die ik zo mocht opschrijven van hem. Hoewel ik helemaal niet eens bent mijn zijn antwoord wat niet overeen kwam met mijn vraag.
Mijn vraag was hoe er 2 dagen in rekening zijn gebracht in Albanie terwijl ik op een dag excursie was. Dhr, AK zei dat ik misschien in Macedoni√ę heb gebeld maar dat het simkaart de land verkeerd geregistreerd heeft. Hoe kan hij mijn bezwaarschrift dan afwijzen op basis van wat de simkaart aangeeft juist is?! Toen ik hem dit vroeg kon hij mij geen juiste antwoord geven en zei dat als ik er niet mee eens was nog een bezwaarschrift mocht indienen. Ook zegt hij dat ik de nummer 2024 zelf heb gebeld. Ik heb hem er toen op aangewezen dat ik een schuifbare toestel heb en dat het niet uit

De oplossing

Geachte heer/mevrouw,

Ik heb ook als bijlage in mijn bezwaarschrift de kopie van mijn paspoort naar u toe verzonden. Ik verzoek u vriendelijk nogmaals naar alles te kijken en mijn factuur te corrigeren. Ik weet 100% zeker dat mijn factuur niet klopt. Indien er geen correctie plaats vind verliest u niet alleen een goeie klant (en) maar ik zal er voor zorgen dat mijn verhaal, bezwaarschrift en mijn factuur bekend zal worden gemaakt. Want dit is echt onmogelijk. Ik werd maar 2 keer op een dag gebeld. Voornamelijk s'ochtends en 10 uur 's avonds. Ook ga ik niet op vakantie om met mijn telefoon bezig te zijn.

Ik heb ook al 3 verschillende redenen van jullie gehoord. Nu wil ik geen smoesjes meer maar een correctie op mijn factuur.

3 reacties

  1. Auteur
    T-Mobile
    Datum
    Beste mevrouw/heer, Wij hebben uw klacht in behandeling genomen. Wij zullen op korte termijn contact met u opnemen. Met vriendelijke groet,
    T-Mobile Klantenservice
  2. Auteur
    T-Mobile
    Datum
    Beste meneer/mevrouw, Vandaag hebben wij uw klacht telefonisch besproken en hebben u een oplossing kunnen bieden. Wij zijn blij dat u tevreden bent dat uw klacht opgelost is.
    Zou u zo vriendelijk willen zijn om uw melding op Klachtenkompas af te sluiten?Met vriendelijke groet,
    T-Mobile Klantenservice
  3. Auteur
    Bharatsingh
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,Zolang mijn moeder tevreden is ben ik ook tevreden.Mvg,
    Bharatsingh

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Bharatsingh
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen