Klacht T-Mobile Mobiel: Onterechte kosten op factuur, en geen tijdig antwoord

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 58327
Gebruiker
nieke
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Hoewel ik nog belminuten over heb , worden al mijn gesprekken afgerekend als overige kosten (en ja, ik ben geschrokken van de prijzen die T-mobile per minuut afrekent).
Daarnaast heb ik deze vraag bij T-mobile neergelegd, maar hier geen tijdig antwoord op ontvangen.

De oplossing

Ik wil opheldering van mijn belstatus en rechtzetting van mijn factuur

2 reacties

  1. Auteur
    T-Mobile
    Datum
    Geachte mevrouw Weggeman,
    T-Mobile heeft u gebeld maar kreeg helaas geen contact. Graag reageren wij op uw klacht via de e-mail.
    Met vriendelijke groet,
    T-Mobile Klantenservice
  2. Auteur
    nieke
    Datum
    Vaag antwoord, geen antwoord meer op aanvullende vragen

Uiteindelijke oplossing

Auteur
nieke
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen