Klacht T-Mobile Mobiel: Onterechte rekening voor 5577-CMTelecom 300

Klachtnummer
# 154404
Gebruiker
Mart
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Vorige maand, januari 2016 was de rekening van T mobiel ineens een stuk hoger dan normaal.
Bleek ik te betalen voor een dienst, 5577-CMTelecom, waar ik me nooit heb aangemeld of iets dergelijks. Ik weet niet eens wat voor dienst dit is. €30,00 was het extra bedrag.
Vandaag krijg ik de nieuwe rekening, zie ik alweer een hoog bedrag van deze firma of wat het is. €60,00 extra. Waar komt dit vandaan, en jullie boeken dit maar gewoon van mijn rekening af. Ik wil hier vanaf.
Via internet heb ik me nu afgemeld van de 5577-CMTelecom site. Hopelijk is dit voldoende.
Ik heb betaald voor een site waar ik me nooit heb aangemeld, en jullie hebben maar gewoon van mijn rekening afgeboekt. Graag zie ik dit geld zo spoedig mogelijk weer terug op mijn rekening.
Hopend op een reactie van u kant, M.N.J.Pauli .


3 reacties

  1. Auteur
    T-Mobile
    Datum

    Beste meneer Pauli,

    Uw klacht is in behandeling genomen. Wij zullen op korte termijn contact met u opnemen.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice T-Mobile
  2. Auteur
    T-Mobile
    Datum
    Beste meneer Pauli,
    Ik heb uw klachtenformulier afgehandeld en u per brief geïnformeerd. Ik heb u de kosten teruggegeven en in totaal € 87,00 incl. BTW gecrediteerd. Het bedrag wordt verrekend met uw aankomende rekeningen.
    Met vriendelijke groeten,
    Klantenservice T-Mobile
  3. Auteur
    T-Mobile
    Datum
    Beste meneer Pauli,

    Vandaag heb ik uw klacht afgehandeld. Ik wil u nu vriendelijk vragen uw melding op Klachtenkompas af te sluiten.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice T-Mobile


Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen