Klacht T-Mobile Mobiel: Onterechte rekening voor 5577-CMTelecom 300

Mart

Vorige maand, januari 2016 was de rekening van T mobiel ineens een stuk hoger dan normaal.
Bleek ik te betalen voor een dienst, 5577-CMTelecom, waar ik me nooit heb aangemeld of iets dergelijks. Ik weet niet eens wat voor dienst dit is. €30,00 was het extra bedrag.
Vandaag krijg ik de nieuwe rekening, zie ik alweer een hoog bedrag van deze firma of wat het is. €60,00 extra. Waar komt dit vandaan, en jullie boeken dit maar gewoon van mijn rekening af. Ik wil hier vanaf.
Via internet heb ik me nu afgemeld van de 5577-CMTelecom site. Hopelijk is dit voldoende.
Ik heb betaald voor een site waar ik me nooit heb aangemeld, en jullie hebben maar gewoon van mijn rekening afgeboekt. Graag zie ik dit geld zo spoedig mogelijk weer terug op mijn rekening.
Hopend op een reactie van u kant, M.N.J.Pauli .

Beste meneer Pauli,
    Ik heb uw klachtenformulier afgehandeld en u per brief geïnformeerd. Ik heb u de kosten teruggegeven en in totaal € 87,00 incl. BTW gecrediteerd. Het bedrag wordt verrekend met uw aankomende rekeningen.
    Met vriendelijke groeten,
    Beste meneer Pauli,

Vandaag heb ik uw klacht afgehandeld. Ik wil u nu vriendelijk vragen uw melding op Klachtenkompas af te sluiten.

Klantenservice T-Mobile

Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?