Opgelost door T-Mobile Mobiel: Onverwacht hoge factuur (823Euro) door MB's buiten bundel.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 35689
Gebruiker
Rklomp
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Na maanden volledig tevreden gebruik te hebben gemaakt van mijn T Mobile abonnement met bijbehorende facturen van rond de 50 euro, bijna een hartverzakking gekregen van de laatste factuur van maar liefst 823 euro!! Wat blijkt; MBs verbruikt buiten mijn bundel, echter nooit een waarschuwings-sms ontvangen zodat ik dit had kunnen voorkomen. Onacceptabel!
Bij het aangaan van het abonnement ben ik hier nooit op gewezen.....
Contact gehad met klantenservice, maar zij geven aan niks te kunnen doen. Wat betreft de waarschuwings-sms gaf ze aan dat het niet in mijn abonnement zit. Pardon! Had ik wel even op gewezen kunnen worden bij het afsluiten lijkt mij.

De oplossing

Tegemoetkoming in de torenhoge kosten.

3 reacties

  1. Auteur
    T-Mobile
    Datum
    T-Mobile is reeds een onderzoek gestart naar aanleiding van uw klacht.
    T-Mobile zal zo snel mogelijk een inhoudelijke reactie geven.
    Hiervoor zal u telefonisch worden benaderd. Ervaring leert dat dit prettiger communiceert en T-Mobile uw eventuele nieuw ontstane vragen meteen kan beantwoorden.
    Met vriendelijke groet,
    T-Mobile Klantenservice
  2. Auteur
    T-Mobile
    Datum
    Beste meneer Klomp, Vandaag hebben wij uw klacht telefonisch besproken en hebben u een oplossing kunnen bieden. Wij zijn blij dat u tevreden bent dat uw klacht opgelost is.
    Zou u zo vriendelijk willen zijn om uw melding op Klachtenkompas af te sluiten?Met vriendelijke groet,
    T-Mobile Klantenservice
  3. Auteur
    Rklomp
    Datum
    1 oktober ben ik gebeld met een voorstel naar alle tevredenheid. De factuur wordt gereduceerd tot 100 Euro. Binnen twee weken zal dit bedrag overgemaakt worden op mijn rekening.
    In afwachting hiervan zal ik deze klacht afsluiten.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Rklomp
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen