Opgelost door T-Mobile Mobiel: Onverwacht hoge rekening wegens data verbruik

Jan

Vandaag een onverwacht hoge rekening (€ 150) ontvangen van t-Mobile voor het gebruik van mobiel internet. t-Mobile brengt € 6,30 (exc. BTW) per dag in rekening. Een Web'n'walk Plus Vast abonnement kost € 15,20 per maand. T-Mobile heeft een gedragscode ondertekend, die verplicht klanten beter te beschermen voor extreme kosten bij mobiel internet. In ons geval wordt er pas een waarschuwings sms verstuurd als het te laat is. Een maand nadat de bundel op is. Ik heb gebeld met t-Mobile, maar zij geven aan dat zij hier niets aan kunnen doen. Dat je al meer dan 5 jaar klant bent en nooit een rekening hoger dan € 10 hebt ontvangen is voor t-Mobile niet interessant. Wij kwamen hier bij toeval achter en zijn op geen enkele wijze door T mobile hier op geattendeerd.

Ik verwacht compensatie. Ik ben bereid om € 15,20 per maand te betalen, daar waar de bundel is overschreden. Zeker omdat ik al lang klant ben en nooit een hogere rekening dan € 10 heb ontvangen verwacht ik dat t-mobile hier in mee gaat.

T-Mobile
    Geachte mevrouw Bronts,
    T-Mobile Klantenservice
    T-Mobile
    Beste mevrouw Bronts,

Naar aanleiding van het telefoongesprek, hebben wij u een e-mail gestuurd. Wij zijn blij dat wij tot een oplossing zijn gekomen en vragen u vriendelijk om de melding op Klachtenkompas te sluiten.

T-Mobile Klantenservice
    Jan
    Ik ben zeer tevreden met de voorgestelde afwikkeling van mijn klacht.

Jan

Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?