Klacht T-Mobile Mobiel: Onverwachte internetkosten

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 37994
Gebruiker
Petra
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik ben geschrokken van mijn onverwachte hoge rekening. Dit komt door onverwacht hoog internetverbruik. Volgens de factuur zou ik op 20-9-13 1052MB internet verbruikt hebben, terwijl ik alle dagen ervoor en erna veel minder gebruik (gemiddeld 5,8 per dag). Ik ben van mening dat ik niet in staat ben geweest om die dag zoveel te verbruiken, omdat ik die dag alleen watsapp gebruikt heb en daarmee is deze hoeveelheid data onmogelijk. Dit kan gewoon niet. Technisch is dit verbruik niet mogelijk, nog afgezien van de mogelijkheden van de telefoon.

De oplossing

Ik wil daarom dat T-mobile het teveel betaalde terugstort.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

T-Mobile Mobiel is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    Petra
    Datum
    Ik ben niet tevreden met de klachtafhandeling. Ik vind dat we niet serieus behandeld zijn door niets te laten weten aan ons. Zij hadden toch even kunnen bellen? PS. Volgens de reclame, moet nu alleen mijn auto nog gewassen worden. Ik wacht af.............................

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Petra
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen