T-Mobile Mobiel is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.
Klacht T-Mobile Mobiel: Onverwachte internetkosten
Details
De klacht
Ik ben geschrokken van mijn onverwachte hoge rekening. Dit komt door onverwacht hoog internetverbruik. Volgens de factuur zou ik op 20-9-13 1052MB internet verbruikt hebben, terwijl ik alle dagen ervoor en erna veel minder gebruik (gemiddeld 5,8 per dag). Ik ben van mening dat ik niet in staat ben geweest om die dag zoveel te verbruiken, omdat ik die dag alleen watsapp gebruikt heb en daarmee is deze hoeveelheid data onmogelijk. Dit kan gewoon niet. Technisch is dit verbruik niet mogelijk, nog afgezien van de mogelijkheden van de telefoon.De oplossing
Ik wil daarom dat T-mobile het teveel betaalde terugstort.Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
Uiteindelijke oplossing
- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.