Klacht T-Mobile Mobiel: Onverwachte internetkosten

Petra

Ik ben geschrokken van mijn onverwachte hoge rekening. Dit komt door onverwacht hoog internetverbruik. Volgens de factuur zou ik op 20-9-13 1052MB internet verbruikt hebben, terwijl ik alle dagen ervoor en erna veel minder gebruik (gemiddeld 5,8 per dag). Ik ben van mening dat ik niet in staat ben geweest om die dag zoveel te verbruiken, omdat ik die dag alleen watsapp gebruikt heb en daarmee is deze hoeveelheid data onmogelijk. Dit kan gewoon niet. Technisch is dit verbruik niet mogelijk, nog afgezien van de mogelijkheden van de telefoon.

Ik wil daarom dat T-mobile het teveel betaalde terugstort.

T-Mobile Mobiel is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Petra
    Ik ben niet tevreden met de klachtafhandeling. Ik vind dat we niet serieus behandeld zijn door niets te laten weten aan ons. Zij hadden toch even kunnen bellen? PS. Volgens de reclame, moet nu alleen mijn auto nog gewassen worden. Ik wacht af.............................

Petra

Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?