Opgelost door T-Mobile Mobiel: Ook de eerste nota van tweede T-Mobile overstap abonnement is onjuist.

Joske

Ik had al niet anders verwacht. Daarom ook niet eerst de weg via een e-mail met de klantenservice die in de vorige gevallen ook geen oplossing wilde bieden. Nu dus direct hier mijn klacht.
Op deze eerste nota zijn onjuist:
- Kosten MB-verdeler.
- Geen 'vriendenkorting' toegepast.
Specificaties hiervan staan hieronder in het privé-gedeelte.

Correctie van de nota met vriendenkorting en juist bedrag voor activatie van de MB-verdeler.

T-Mobile
    Beste meneer Souren,

Naar aanleiding van uw klacht welke al loopt via een eerdere melding via KlachtenKompas heb ik u een aantal maal geprobeerd telefonisch te bereiken. Helaas is dat niet gelukt. Kunt u aangeven wanneer het best bereikbaar bent?

In afwachting van uw reactie,
    Klantenservice T-Mobile
    Joske
    In principe moet ik goed bereikbaar zijn overdag en in avonduren. Uw beide oproepen heb ik gezien. Bij de ene oproep was ik met een ander nummer in gesprek, bij de andere bezig met een klus met de boormachine heb de telefoon niet gehoord. Belt u wederom tevergeefs probeert u het dan korte tijd later nogmaals, meestal werkt dat wel.
    T-Mobile
    Beste meneer Souren,

Ik heb u zojuist gesproken en de genoemde punten met u doorgenomen. Hopelijk heb ik uw klacht naar tevredenheid kunnen oplossen.
    Wilt u zo vriendelijk zijn de status van deze klacht op 'afgehandeld' te plaatsten?

Alvast bedankt,
    Klantenservice T-Mobile
    Joske
    Klacht conform opgelost per telefoon. Afhandeling zal zichtbaar moeten worden op volgende nota. Mijn dank hiervoor.