Opgelost door T-Mobile Mobiel: Opgelicht en verkeerd geinformeerd door T-mobile-klantenservice

Beste lezer,

In April/Mei 2012 heb ik mijn T-mobile abonnement verlengd, in eerste instantie was het de bedoeling dat ik mijn abonnement zou opzeggen. Maar uiteindelijk ben ik overgehaald om toch langer te blijven. Ik was tevens al 9 jaar abonnee en zou minder betalen dan mijn vorige sim-only abonnement.

De eerste 2 facturen waren meteen al 320E, doordat ik de eerste maand blijkbaar buiten mijn internetbundel zat (30 dgn x 6,40) en de 2de maand een x aantal minuten buiten mijn bundel. Terwijl dat hiervoor, ik betaalde toen 45e, nooit gebeurde. Tijdens het gesprek van verlengen heb ik niet alle informatie gekregen die ik zou moeten krijgen.

Aangezien ik dus 640e niet in 1x kon betalen, heb ik gevraagd om een betalingsregeling. . Tijdens dat gesprek ben ik weer misleid. Ik heb een aanbetaling gedaan en er is mij telefonisch toegezegd dat ik per mail bericht zou krijgen over de verdere gang van zaken. Nu loop ik dus tegen een incasso aan. Ik heb alle laatste emails nog.

Het liefst zou ik het contract nietig laten verklaren, dit omdat ik tijdens de verlenging en de aanvraag voor een betalingsregeling verkeerd ben geinformeerd. Daarnaast heb ik gedaan aan de betalingsregeling en zijn mij beloftes gedaan, die ze normaliter helemaal niet doen.

Ik wil benadrukken dat het mij niet eens om de bedragen gaat, maar op de manier dat ze zeggen dat ze mij niet kunnen helpen. Ik ben al 9 jaar abonnee en voorheen is nooit iets fout gegaan. Nu wel en ik denk dat beide partijen hier schuldig aan zijn.

Als een nietig verklaring niet tot de mogelijkheden behoort, dan wil ik dat alle extra kosten die worden gemaakt door de incasso komen te vervallen, de periode dat ik ben afgesloten en dus niet heb kunnen bellen worden verrekend ik die niet hoef te betalen. Aangezien ik wel de 30% van het totaal bedrag heb aanbetaald om zodoende in aanmerking te komen voor een betalingsregeling.

T-Mobile
    Beste heer Kloos,Wij hebben uw klacht in behandeling genomen. Wij zullen op korte termijn contact met u opnemen. Met vriendelijke groet,
    T-Mobile
    Beste heer Kloos,Heeft u een alternatief nummer waar wij u op kunnen bereiken? Wij willen graag het een en ander met u telefonisch doornemen.Met vriendelijke groet,
    Anoniem
    0630007852 ik ben dus niet bereikbaar omdat mijn abonnement geheel is afgesloten nu. Op dit nummer ben ik nog een uur bereikbaar. Anders ben ik bereikbaar op skype
    T-Mobile
    Beste heer Kloos,Vandaag hebben wij uw klacht telefonisch besproken en hebben u een oplossing kunnen bieden.Met vriendelijke groet,
    Anoniem
    Na een frustrerende donderdag, en hier online mijn klacht hebben kunnen indienen. Ben ik meteen de dag erop gebeld/ benaderd en zijn alle misstanden opgelost.

Anoniem

Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?