Klacht T-Mobile Mobiel: oplichting

Klachtnummer
# 466792
Gebruiker
m kuijlaars
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Ik heb anderhalf jaar geleden mijn abonnement verlengd daarbij moest ik zelf mijn mobile betalen omdat ik geregistreerd sta bij het bkr .
Nu kom ik er achter dat ik ook al anderhalf jaar 10 euro extra betaal in mijn abonnement voor mijn mobiel die ik zelf al cash betaald heb ik heb nu al 170 euro betaald en er staat nog 70 euro open aan mobiel krediet dus ik betaal nu nog een keer 240 euro voor een mobiel die ik al zelf gekocht heb dit klopt toch niet

De oplossing

mijn die 170 euro terug betalen en mijn mobielkrediet op 0 zet want ik heb zelf die telefoon al betaald in de winkel

3 reacties

  1. Auteur
    T-Mobile Mobiel
    Datum
    Beste mevrouw Kuylaars,

    Uw klacht is in behandeling genomen. Wij zullen op korte termijn contact met u opnemen.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice T-Mobile
  2. Auteur
    T-Mobile Mobiel
    Datum
    Beste mevrouw Kuylaars,

    Wij hebben u een email gestuurd met betrekking tot uw klacht. Wij zien uw reactie tegemoet.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice T-Mobile
  3. Auteur
    T-Mobile Mobiel
    Datum
    Beste mevrouw Kuylaars,

    Wij hebben u een email gestuurd met betrekking tot uw klacht. Wij zien uw reactie tegemoet.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice T-Mobile

Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen