Opgelost door T-Mobile Mobiel: Oplichting door telefonische medewerker T-Mobile
Details
De klacht
Ik heb in maart mijn mobiel contract bij mijn provider T-mobile telefonisch verlengt. Het ging hier om een Go Unlimited NL & 10 GB EU. Over de telefoon heb ik de medewerker keurig uitgelegd dat ik een abbonnement nodig heb waarmee ik onbeperkt naar het buitenland (Engeland) kan bellen. Dit zou geen probleem moeten zijn als ik mijn huidige contract zou verlengen, vervolgens bood de medewerker mij dus dit nieuwe abbonnement aan.Vervolgens krijg ik de telefoonrekening van april, 550 euro!! Blijkt dat dit abbonnement helemaal niet onbeperkt naar het buitenland bellen aanbiedt, maar slechts 120 minuten. De overige minuten zijn gewoon in rekening gebracht, wat resulteerde in een hele grote rekening.
Ik voel mij belazerd door een verkoper die even snel wat bonussen wilde scoren en daarom maar een leugentje aan me heeft verkocht!
Wanneer ik vervolgens contract opnam met klantenservice T-Mobile, werd ik niet begrepen. Ik zou het contract eerst moeten hebben doorgelezen voordat ik ermee akkoord zou gaan. Ik vertrouwde echter het personeel van T-Mobile. Kunnen jullie mij helpen met deze zaak?
De oplossing
Kwijtschelding extra betaling voor bellen naar buitenland.Uiteindelijke oplossing
- Status
- opgelost
- Beoordeling
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.