Opgelost door T-Mobile Mobiel: Oplichting door telefonische medewerker T-Mobile

C.C. van der Vlist

Ik heb in maart mijn mobiel contract bij mijn provider T-mobile telefonisch verlengt. Het ging hier om een Go Unlimited NL & 10 GB EU. Over de telefoon heb ik de medewerker keurig uitgelegd dat ik een abbonnement nodig heb waarmee ik onbeperkt naar het buitenland (Engeland) kan bellen. Dit zou geen probleem moeten zijn als ik mijn huidige contract zou verlengen, vervolgens bood de medewerker mij dus dit nieuwe abbonnement aan.
Vervolgens krijg ik de telefoonrekening van april, 550 euro!! Blijkt dat dit abbonnement helemaal niet onbeperkt naar het buitenland bellen aanbiedt, maar slechts 120 minuten. De overige minuten zijn gewoon in rekening gebracht, wat resulteerde in een hele grote rekening.
Ik voel mij belazerd door een verkoper die even snel wat bonussen wilde scoren en daarom maar een leugentje aan me heeft verkocht!
Wanneer ik vervolgens contract opnam met klantenservice T-Mobile, werd ik niet begrepen. Ik zou het contract eerst moeten hebben doorgelezen voordat ik ermee akkoord zou gaan. Ik vertrouwde echter het personeel van T-Mobile. Kunnen jullie mij helpen met deze zaak?

Kwijtschelding extra betaling voor bellen naar buitenland.

T-Mobile Mobiel
    Geachte heer van der Vlist,
    T-Mobile Klantenservice
    C.C. van der Vlist

Graag zou ik reactie ontvangen op de klacht. Het is nu al een week geleden.

Groet, Corné van der Vlist
    T-Mobile Mobiel
    Geachte heer van der Vlist,
    Wij hebben zojuist telefonisch uw klacht opgelost. Zou u zo vriendelijk willen zijn uw klacht te sluiten?
    Met vriendelijke groet, T-Mobile Klantenservice

C.C. van der Vlist
Het gefactureerde bedrag voor buitenland bellen is kwijtgescholden, en mijn abbonement is opgewaardeerd naar daadwerkelijk onbeperkt buitenland bellen. Super opgelost T-Mobile!

Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?