Opgelost door T-Mobile Mobiel: opschorten abonnement
Details
De klacht
Vanaf Februari ga ik voor 5 maand naar het buitenland. Anderhalf jaar geleden heb ik een nieuw abonnement moeten afsluiten. Ik ben al een aantal jaren klant bij T-mobile en was altijd erg tevreden. Hierdoor besloot ik om wederom naar T-mobile te gaan om te kijken welke mogelijkheden ik had aangezien ik destijds al op de hoogte was van mijn vertrek. Mij werd destijds een abbonement aangeraden van 2 jaar met de mogelijkheid om dit op te schorten voor 5 maand.Onlangs ben ik naar een T-mobile winkel geweest om deze opschorting te regelen. Hier werd mij verteld dat T-mobile niet meer aan deze regeling doet. Daarom zou ik telefonisch contact moeten opnemen met T-mobile. Ook telefonisch werd mij verteld dat zij niks voor mij konden betekenen en ik alleen de mogelijkheid had om het abonnement af te kopen voor 216 euro. Een behoorlijk bedrag, terwijl ik deze maanden geen gebruik maak van het abonnement.
Ik hoop dat er een oplossing komt.
M.v.g. Heleen Krabbe
De oplossing
5 maand opschorting van mijn abonnement om vervolgens ook 5 maand langer mijn abonnement aan te houden.Uiteindelijke oplossing
- Status
- opgelost
- Beoordeling
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.