Opgelost door T-Mobile Mobiel: Opvragen contract

Hallo,
Ik heb een abbo bij tmobile van 2013 tot 2015. In maart 14 begaf het toestel het en ik ben toen naar de winkel in Goes geweest. Omdat ik ivm werk niet zonder kan heeft de medewerker mij voorgesteld 1 jr te verlengen en ik zou dan een ander toestel krijgen. Bij mijn weten liep het dus tot 2016. Toen ik pas inlogde zag ik staan dat mn abbo nog steeds tot 2015 liep en bij ' verlengen' dat het tot 2017 liep. Dit begreep ik niet en 12 maart 15 ben ik weer naar de winkel geweest. De medewerker vertelde me toen dat ik niet voor 1 jaar maar voor 2 jr heb getekend. Omdat dit al ff geleden is herinner me ik dit niet meer, ik heb daarom om een versie van het getekende contract gevraagd. En daar blijft het misgaan. Zowel de winkel als kl service zou er achteraan gaan. 26 maart had ik nog niets en heb ik met beiden opnieuw contact opgenomen, wederom zou het geregeld worden. Maar vandaag bijna 1 mnd later na mn eerste bezoek nog steeds geen contract en 13 apr loopt dit abbo af.

Ik wil graag voor het nieuwe contract ingaat het onder ogen zien. Ik heb bijna 1 maand gewacht, dat zou toch ruimschoots voldoende moeten zijn. Is er geen getekend contract dan is er naar mijn idee ook geen overeenkomst.

Beste mevrouw Dayony,
    Goedenavond,
    Heel graag. Ik heb het contract nog steeds niet binnen.
    Bedankt alvast.
    Vr gr Dayony Mijnsbergen.
    Hallo,
    6 weken nu en nog steeds geen contract. Dit duurt echt te lang! Inmiddels is het nieuwe abonnement ingegaan en wat blijkt nu ook nog eens; in tegenstelling tot de 47 euro pm die mij dit volgens de winkelmedewerker zou gaan kosten (ik heb dit zwart op wit per email) staat er nu bijna 66 euro pm! Deezer staat op 6 euro (ik kan me uberhaupt niet herinneren dit afgesloten te hebben) maar datzelfde bezoek vertelde jacky mij dat ik 2 euro pm daarvoor betaalde). Tmobile, wat gaat er mis?!
    Dayony
    Ook staat er een muziekabonnement van 10 euro p.m. in. Ik heb nog nooit muziek geluisterd met mijn gsm dus zowel de deezer als dit abonnement heb ik absoluut niet afgesloten. Het hogere maandbedrag kan ook absoluut niet kloppen, ik kwam met 53 euro per maand altijd prima toe dus ga dan natuurlijk niet ineens een hoger abonnement nemen. Kom op Tmobile, los dit op. Ik kan niet aan een contract gehouden worden dat jullie niet kunnen laten zien.
    Beste mevrouw Mijnsbergen.
    Ik heb u vandaag telefonisch proberen te bereiken om aan u door te geven dat ik het betreffende contract niet heb gevonden. Kunt u aangeven op welk telefoonnummer en wanneer u eventueel morgen bereikbaar bent?
    Met vriendelijke groeten,
    Goedenmiddag,
    Ik was idd net te laat met opnemen toen er een gesprek binnen kwam. Omdat het anoniem was wist ik niet van wie het af kwam en kon ik niet terugbellen. Eergisteren heb ik een medewerker gesproken die mij vertelde dat bepaalde kortingen die ik zou krijgen nog niet bijgewerkt zijn in my tmobile. ij zou er achteraan gaan en mailde me iig een overzicht van de kortingen. Het contract heb ik nog steeds niet ontvangen. Morgen bellen zou naar schatting vanaf een uur of 4 kunnen. Met vr g
    Beste mevrouw Mijnsbergen,
    Helaas kan ik u niet bellen vanaf 16:00 uur want ik werk tot 14:00 uur. Is het op een andere dag mischien mogelijk om u te bereiken? ik kan u eventueel een e-mail sturen met een voorstel.
    Met vriendelijke groeten
    Goedenmorgen,
    Een email is goed, dat is dan misschien makkelijker.
    Met vr gr, Dayony.
    Beste mevrouw Mijnsbergen,
    Ik heb u vandaag een e-mail gestuurd met de bevestiging van wat ik u eerder uit coulance had voorgesteld. Tevens heb ik een korting op Deezer toegevoegd. Ik wil u nu vriendelijk vragen om uw melding op Klachtenkompas af te sluiten.
    Dayony
    Ik ben goed geholpen, abbo is uiteindelijk alsnog naar 1 jaar gezet. Dank je wel tmobile.

Dayony

Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?