Klacht T-Mobile Mobiel: opzeggen zakelijk abonnement ivm emigratie

Dj2805

Ik wil netjes mijn contract opzeggen, van mijn bedrijf met t-mobile, ivm emigratie heb jaren lang netjes alles gedaan. Nu vanavond 23 jan weer contact gehad met hun, terwijl ik terug gebeld zou worden door de heer casteleijn om trend mijn contract.
Het enige wat ze me kunnen aanbieden is 1200 euro betalen en dan is het klaar dat is dus het volledige bedrag van alle maanden. Heb ze voorgesteld om dan een abonnement af te sluiten in Duitsland met een mobiele en vast aansluiting met internet en wat zegt de mevr vanavond "nee sorry u kunt het afkopen" wat is dit voor een bedrijf??? kan ook gewoon weggaan en alles de boel de boel te laten. Wil het netjes afhandelen maar ze bellen zelfs niet terug op de door hun gemelde datum (dinsdag 21 januari)

Help Mij AJB ik wil dingen netjes oplossen en niet alleen met het trekken van mijn portemonnee
MVG
Didier Valeton

Wil van mijn contract af zonder deze absurde hoge afkoopsom en desnoods een Duits t-mobile abonnement afsluiten. En netjes te woord worden gestaan en niet zoals door Mevr sabine Cameling.

T-Mobile Mobiel is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?