Klacht T-Mobile Mobiel: Oude contracten opvragen

MEHJ

Ik ben al ruim 10 jaar klant van Tmobile. Het is de eerste keer dat ik wat nodig heb gehad van de klantenservice maar ik word letterlijk als onkruid behandeld. Ik zou graag mijn '' huidige '' / mijn '' toekomstige '' ( deze zal ingaan in September ) en mijn oude contracten willen hebben. De exacte datums van mijn oude contracten en mijn huidige ken ik niet meer. Als men zo lang al klant is let men daar niet op.

Ik wil graag al mijn oude contracten inzien. Het kan niet zijn dat die niet meer geleverd (kunnen) worden. Bedrijven moeten administratie minstens 10 jaar bewaren volgens de wet. Ik ben abonnementhouder en betaal gewoon altijd. Ik heb dus het RECHT om mijn oude contracten op te vragen en in te zien.

Als oplossing zie ik graag tegemoet dat ze mij oftewel mailen oftewel per post alle oude contracten toesturen. Ik had dit waarlijk niet verwacht van T-mobile, ik wil dat ze mijn contracten gewoon opsturen, daar heb ik gewoon recht op als trouwe klant !

Beste meneer Schaaf,

Naar aanleiding van uw klacht hebben wij u gebeld. Helaas was u telefonisch niet bereikbaar. Kunt u aangeven wanneer u telefonisch bereikbaar bent?

Alvast bedankt.

MEHJ
    Ik ben nu tot 13:00 bereikbaar.
    Michel
    Beste meneer Schaaf,

Wij hebben het verzoek voor u uitgezet bij de desbetreffende afdeling. Zou u zo vriendelijk willen zijn om uw verzoek te sluiten?

Alvast bedankt.

MEHJ
    De klacht staat nog steeds. Immers de oude contracten zijn nog niet boven tafel. Volgens uw medewerker kan dit nog wel eens lang gaan duren. Lang kan 4 weken zijn maar ook 52 weken, zo liet zij weten, dus 'lang' is een vrij relatief begrip bij T-mobile. Ik heb laten weten dat ik de klacht afsluit zodra de oude contracten binnen zijn, niet eerder. Daarom snap ik dit (voortijdig) verzoek om het afsluiten van de klacht niet. Binnen 5-6 weken zou ik de oude contracten gaan ontvangen. Ik wacht het af
    Beste meneer Schaaf,

Wij hebben uw verzoek voor de kopie van uw contract, aankoopbon of hardware factuur nog in behandeling. Het spijt ons dat u hier zo lang op moet wachten. We houden u op de hoogte.

MEHJ
    Naar aanleiding van het programma Radar en de uitspraak van de Hoge Raad, wil ik graag voor 3 contracten (met iphone) en 1 contract (Samsung Galaxy S advance) de nieuwwaarde van de telefoons terug. Ook alle incasso inkosten op deze oude kosten zijn onrechtmatig geïnd en verzoek ik u per direct terug te storten op mijn bankrekening.

MEHJ

Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?