Klacht T-Mobile Mobiel: overschrijding datallimiet

Klachtnummer
# 32976
Gebruiker
Arkel
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb een T-mobile abonnement met onbeperkte Blackberry datalimiet.
Tel. 06-24228835
Opeens afgelopen maand een nota van maar liefst 120 euro in verband
met overschrijding datalimiet.
A. GEEN SMS BERICHT ONTVANGEN DAT MIJN LIMIET IS OVERSCHREDEN.
B. ALS REACTIE VAN T-MOBILE KRIJG IK TE HOREN DAT MIJN DATALIMIET SLECHTS 400MB IS, TERWIJL CONTRACTUEEL ONBEPERKT IS OVEREENGEKOMEN!!!?????
Direct een mailtje gestuurd naar T-mobile.
Reactie van T-mobile

De oplossing

Terugstorten dit bedrag.
Volstrekt ongepast om je klant zo te behandelen.

1 reactie

  1. Auteur
    T-Mobile
    Datum
    Beste klant,Vandaag hebben wij uw klacht telefonisch besproken en u een uitleg gegeven.Zou u zo vriendelijk willen zijn om uw melding op Klachtenkompas af te sluiten?Met vriendelijke groet,
    T-Mobile Klantenservice

Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?