Klacht T-Mobile Mobiel: Overstap problemen bij T-mobile Thuis glasvezel

dylan.drost

Oversluiten van glasvezel internet aansluiting van Telfort naar T-mobile Thuis. Na de ingang van het T-mobile abonnement is de oversluiting niet goed verwerkt waardoor we geen internet, TV en telefonie hebben. De monteur is langs geweest om alles aan te sluiten daarbij is naar boven gekomen dat er geen signaal van T-mobile op de lijn zat en Telfort reeds succesvol is afgesloten. De volgende dag is een storingsmelding gemaakt naar KPN die de netwerkbeheerder is en zou er binnen 5 werkdagen uitgezocht moeten worden wat er aan de hand is en dit oplossen. Na meermaals telefonisch contact met T-mobile is nog steeds niet duidelijk wat het probleem is omdat er geen enkel contact mogelijk is tussen KPN en T-mobile.

Mijn gewenste oplossing is zsm een monteur langs sturen die het probleem kan oplossen en de internet aansluit kan realiseren.

T-Mobile
    Geachte mevrouw/heer Drost,

T-Mobile Klantenservice
    T-Mobile
    Beste meneer Drost,

T-Mobile heeft uw vraag per e-mail beantwoordt.

Wilt u zo vriendelijk zijn uw klacht op Klachtenkompas af te sluiten.

Met vriendelijke groet, T-Mobile Klantenservice

Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?