Klacht T-Mobile Mobiel: Overstap problemen bij T-mobile Thuis glasvezel

Klachtnummer
# 269177
Gebruiker
dylan.drost
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Oversluiten van glasvezel internet aansluiting van Telfort naar T-mobile Thuis. Na de ingang van het T-mobile abonnement is de oversluiting niet goed verwerkt waardoor we geen internet, TV en telefonie hebben. De monteur is langs geweest om alles aan te sluiten daarbij is naar boven gekomen dat er geen signaal van T-mobile op de lijn zat en Telfort reeds succesvol is afgesloten. De volgende dag is een storingsmelding gemaakt naar KPN die de netwerkbeheerder is en zou er binnen 5 werkdagen uitgezocht moeten worden wat er aan de hand is en dit oplossen. Na meermaals telefonisch contact met T-mobile is nog steeds niet duidelijk wat het probleem is omdat er geen enkel contact mogelijk is tussen KPN en T-mobile.

De oplossing

Mijn gewenste oplossing is zsm een monteur langs sturen die het probleem kan oplossen en de internet aansluit kan realiseren.

2 reacties

  1. Auteur
    T-Mobile
    Datum
    Geachte mevrouw/heer Drost,

    Wij hebben uw klacht in behandeling genomen. Wij zullen op korte termijn contact met u opnemen.

    Met vriendelijke groet,
    T-Mobile Klantenservice
  2. Auteur
    T-Mobile
    Datum
    Beste meneer Drost,

    T-Mobile heeft uw vraag per e-mail beantwoordt.

    Wilt u zo vriendelijk zijn uw klacht op Klachtenkompas af te sluiten.

    Met vriendelijke groet, T-Mobile Klantenservice

Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen