Klacht T-Mobile Mobiel: Overstappen van T-Mobile naar Ben met nummerbehoud duurt 3 maanden...

Klachtnummer
# 88211
Gebruiker
RH
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Na vele klachten heb ik besloten om over te stappen van T-Mobile naar Ben.
Nu meld Ben dat dit 3 maanden duurt. Nu kan ik dus nog 3 maanden een VEEELL te hoge rekening aan T-mobile betalen.... Dit terwijl het technisch hoogstens enkele uren hooft te duren. Dit terwijl mijn contract al vrij is...

De oplossing

Met de moderne techniek moet dit toch sneller kunnen?

2 reacties

  1. Auteur
    T-Mobile
    Datum
    Geachte heer Heidema, Wij hebben uw klacht in behandeling genomen. Wij zullen op korte termijn contact met u opnemen.Met vriendelijke groet,
    T-Mobile Klantenservice
  2. Auteur
    T-Mobile
    Datum
    Geachte heer Heidema,Wij zijn telefonisch niet tot een oplossing gekomen. Echter kunnen wij u niet anders informeren. Ik vraag u vriendelijk om de melding op Klachtenkompas te sluiten.Met vriendelijke groet,T-Mobile

Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen