Opgelost door T-Mobile Mobiel: Plotseling Rekening van 250 euro terwijl ik onbeperkt bellen had afgesloten.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 119780
Gebruiker
Lynn
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Ik ben zeer teleurgesteld in t mobile.
Ik ben net overgestapt naar t mobile en ik sluit een abonnement af met onbeperkt bellen.
Plotseling schijn ik onbeperkt sms'en te hebben ipv onbeperkt bellen!
Nu heb ik een rekening van bijna 300 EURO!!!!
Nu probeer ik ze telefonisch tw bereiken en ook dat is helaas niet mogelijk bij t mobile.

De oplossing

Abbonement omzetten en kosten verrekenen. Zodat deze kosten terug worden betaald door t mobile.

4 reacties

  1. Auteur
    T-Mobile
    Datum
    Beste mevrouw Roele,

    Wij hebben uw klacht in behandeling genomen. Wij zullen op korte termijn contact met u opnemen.

    Met vriendelijke groet,

    T-Mobile Klantenservice
  2. Auteur
    Lynn
    Datum
    Helaas heb ik nog niks vernomen van T mobile.
    In afwachting van een reactie verblijf ik.
  3. Auteur
    T-Mobile
    Datum
    Beste mevrouw Roele,

    Wij zijn telefonisch tot een oplossing gekomen. Wij vragen u daarom vriendelijk om de melding op klachtenkompas te sluiten.

    Met vriendelijke groet,

    T-Mobile Klantenservice
  4. Auteur
    Lynn
    Datum
    Telefonisch afgesproken dat ik het volledige bedrag en een maand gecompenseerd krijg.
    Erg netjes opgelost opgelost door T mobile.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Lynn
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?