Klacht T-Mobile Mobiel: Post voor vorige bewoners

Klachtnummer
# 479823
Gebruiker
W.J. Schuth
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik woon sinds bijna een jaar in mijn huidige woning. Ik stuur al maanden de post van T-mobile bestemd voor de vorige bewoners retour. Maar T-mobile doet er niets mee, de post voor de vorige bewoners blijft komen. Wat kan ik doen?

De oplossing

Ik wil dat T-mobile geen post voor de vorige bewoners stuurt naar mijn adres

1 reactie

  1. Auteur
    T-Mobile Mobiel
    Datum
    Beste meneer/mevrouw,

    Zojuist hadden wij telefonisch contact naar aanleiding van uw klacht. Zoals besproken namen wij na het telefoongesprek contact op met onze klant. Tijdens dit telefoongesprek is het adres aangepast, de post zal vanaf nu naar het juiste adres worden gezonden.

    Mocht u nog vragen hebben, horen wij het graag. Indien uw klacht is opgelost door middel van het voorgaande, zou u dan zo vriendelijk willen zijn over te gaan tot sluiting van deze klacht?

    Alvast bedankt!

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice T-Mobile

Reageer

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen