Klacht T-Mobile Mobiel: Pre-paid nummer geblokkeerd zonder waarschuwing

Starrats

Ik kan al de hele maand niks doen met mijn mobiel. Er staat dat er geen netwerk is. ik moet rekeningen betalen en daar heb ik mijn mobiel voor nodig. Nu zag ik dat er problemen kunnen zijn als je een oude simkaart hebt en ik heb dus een oude (orange) maar de pagina om een nieuwe te bestellen werkt ook niet.

Heb toen de klanten service gebeld mijn nummer is geblokkeerd en verder zitten ze overal omheen te draaien. Ze zeggen dat ik een sms heb gehad maar dat is niet zo omdat ik telkens geen bereik heb en al MAANDEN soms meerdere dagen geen bereik had. De laatste keer dat ik heb gebeld was op 26 -10 - 2015 was maar 10 seconden maar ik had wel gebeld.
Ze zouden het doorsturen naar de technische dienst maar ik heb inmiddels al mijn eerste waarschuwing gehad van een bedrijf die willen dat ik binnen 5 dagen de rekening betaal maar dat gaat niet als mijn mobiel het niet doet. En een nieuw nummer gaat niet.

___EDIT___

Ben net gebeld dat ik mijn nummer niet terug krijg omdat ik niet gebeld zou hebben in de afgelopen 6 maanden terwijl ik hier het BEWIJS voor mijn neus heb liggen dat ik dit WEL heb gedaan. Mevrouw behandeld me alsof ik een mongool ben die maar wat zegt.

Ik ben nogal pissed off want op deze manier kom ik in de problemen

Ik wil dat mijn nummer weer Z.S.M geactiveerd word en ik wil mijn beltegoed terug.

Beste mevrouw Meijer,

Wij hebben uw klacht in behandeling genomen. Omdat wij u telefonisch niet kunnen bereiken, hebben wij u een reactie per e-mail gestuurd naar het bij ons bekende Wanadoo e-mailadres.

Zou u zo vriendelijk willen zijn om uw klacht op het Klachtenkompas te sluiten?

Ik heb geen wanadoo E-mail >:(
    wanadoo bestaat niet meer want .... DAT ZIJN JULLIE NU
    Jullie hebben alle @wanadoo emails verandert in @online.

En ik ben ook niet gebeld door jullie dus weer allemaal smoesjes.
    Beste mevrouw Meijer,

Hartelijk dank voor uw reactive. Wij hebben u telefonisch niet kunnen bereiken omdat wij u geen alternatief terugbelnummer had vermeld in uw melding op het Klachtenkompas. Wij hebben onze reactie per e-mail nogmaals gestuurd naar het online e-mailadres.

Zou u zo vriendelijk willen zijn om uw klacht op het Klachtenkompas te sluiten?

Starrats
    Ben niet gebeld niet gemaild

Starrats

Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?